Geplaatst: 18 oktober 200915 jaren comment_1510823 kan er iemand voor mij op een snapmap plaatsen waar het speelpleintje is waar die bug is met die schommel. Ik heb al de zoekfunctie gebruikt en ik kwam terecht op 2 topics, waar ik geen snapmap kon vinden.
Geplaatst: 18 oktober 200915 jaren Auteur comment_1510872 ok bedankt, zal wel nu niet kunnen kijken want men moeder eist de tv op nu :/
Geplaatst: 19 oktober 200915 jaren comment_1511288 Fijn dat dit topic er ff is, want er zijn meerdere die dit niet wisten (zoals ik ). Bedankt Hanneswasco
Geplaatst: 19 oktober 200915 jaren comment_1511306 Als het goed is, is de ''glitch'' in Firefly Projects En als je het goed doet krijg je een Achievement Rolled over (30 G)
Geplaatst: 19 oktober 200915 jaren comment_1511786 Wat voor bug is dat? Je word erop gelanceert als je op een bepaalde manier erop springt-staat-whatever.
Geplaatst: 19 oktober 200915 jaren comment_1511944 Erop rijd met een auto. Eigenlijk met elk voertuig , je word gelanceerd aangezien de physics niet toelaten dat je die schommel vervormd, maar aangezien dat zou moeten, omdat je ertegen aan zit word je weggeschoten (of zoiets ).
Geplaatst: 19 oktober 200915 jaren comment_1511964 Click here to view the SnapMap Hier is er ook nog ééntje naast de brug, maar deze ligging is niet zo best vanwege dat je ingesloten zit door twee muren. Maar hij werkt wel degelijk, maar degene die Hanneswasco toonde heeft de beste ligging. Ook is er nog één in Alderney die vlak naast een appartementsblok staat deze heeft dan weer een betere ligging tegenover die naast de brug. Maar deze durt wel is makkelijk te freezen zodat je beeld stil staat en je je Playstation 3, Xbox 360 of PC moet heropstarten.
Geplaatst: 19 oktober 200915 jaren comment_1512138 Volgens mij is de "schommel glitch" echt DE glitch van GTA IV...
Geplaatst: 19 oktober 200915 jaren comment_1512170 in acter heb je toch ook dat grote ding van globe oil? moet je tegen zon blauw trappetje oprijden met een veachtwagen,de laatste keer lande ik naast de sultan rs
Geplaatst: 19 oktober 200915 jaren comment_1512192 Als het goed is, is de ''glitch'' in Firefly ProjectsEn als je het goed doet krijg je een Achievement Rolled over (30 G) en ik moeite doen om van de politie af te komen nadat ik de trophy heb gehaald op het vliegveld
Geplaatst: 20 oktober 200915 jaren comment_1512262 Als het goed is, is de ''glitch'' in Firefly ProjectsEn als je het goed doet krijg je een Achievement Rolled over (30 G) en ik moeite doen om van de politie af te komen nadat ik de trophy heb gehaald op het vliegveld ja,ik ook,alleen toen ik ff keek bleek dat ik hem al had OT die schommel werkt alleen niet zo goed met een helikopter,ik had het ff met mn neefje getest
Geplaatst: 20 oktober 200915 jaren comment_1513193 Als het goed is, is de ''glitch'' in Firefly ProjectsEn als je het goed doet krijg je een Achievement Rolled over (30 G) en ik moeite doen om van de politie af te komen nadat ik de trophy heb gehaald op het vliegveld Ik heb ook een stuk of 15 keer geprobeert met de swingset glitch, maar het bleef maar niet lukken dus ging ik naar het vliegveld om het te proberen en daar lukte het al vanaf de 4de keer.
kan er iemand voor mij op een snapmap plaatsen waar het speelpleintje is waar die bug is met die schommel.
Ik heb al de zoekfunctie gebruikt en ik kwam terecht op 2 topics, waar ik geen snapmap kon vinden.