Jump to content
Geplaatst:
comment_1510823

kan er iemand voor mij op een snapmap plaatsen waar het speelpleintje is waar die bug is met die schommel.

Ik heb al de zoekfunctie gebruikt en ik kwam terecht op 2 topics, waar ik geen snapmap kon vinden.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1511944
Erop rijd met een auto.

Eigenlijk met elk voertuig :7 , je word gelanceerd aangezien de physics niet toelaten dat je die schommel vervormd, maar aangezien dat zou moeten, omdat je ertegen aan zit word je weggeschoten ;) (of zoiets :7 ).

Geplaatst:
comment_1511964

Click here to view the SnapMap

Hier is er ook nog ééntje naast de brug, maar deze ligging is niet zo best vanwege dat je ingesloten zit door twee muren. :{

Maar hij werkt wel degelijk, maar degene die Hanneswasco toonde heeft de beste ligging. :Y

Ook is er nog één in Alderney die vlak naast een appartementsblok staat deze heeft dan weer een betere ligging tegenover die naast de brug.

Maar deze durt wel is makkelijk te freezen zodat je beeld stil staat en je je Playstation 3, Xbox 360 of PC moet heropstarten. ;)

Geplaatst:
comment_1512192
Als het goed is, is de ''glitch'' in Firefly Projects

En als je het goed doet krijg je een Achievement Rolled over (30 G)

en ik moeite doen om van de politie af te komen nadat ik de trophy heb gehaald op het vliegveld :(

Geplaatst:
comment_1512262

en ik moeite doen om van de politie af te komen nadat ik de trophy heb gehaald op het vliegveld :(

ja,ik ook,alleen toen ik ff keek bleek dat ik hem al had :7

OT

die schommel werkt alleen niet zo goed met een helikopter,ik had het ff met mn neefje getest :7

Geplaatst:
comment_1513193

Ik heb ook een stuk of 15 keer geprobeert met de swingset glitch, maar het bleef maar niet lukken dus ging ik naar het vliegveld om het te proberen en daar lukte het al vanaf de 4de keer. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.