Geplaatst: 19 oktober 200915 jaren comment_1511704 Hai. Ik wil graag een header en een avatar voor mijn COD4 clan; UCT, hier mijn lijstje. =] Type: Header Stijl: Strak Grootte: 923x213 Afbeelding: nvt Tekst: Ultimate Combat Tigers (graag in COD4 font) Rand: 1px Zwart Kleuren: Donker Render (optioneel): nvt Extra (optioneel): Ik wil het graag door een professionele photoshopper laten maken. Neem de tijd, en stop er mooie effecten in! Type: Avatar Stijl: Strak Grootte: 80x80 Afbeelding: Moet de afbeelding zijn van de header. Tekst: UCT (graa gin COD4 font) Rand: 1px Zwart Kleuren: Donker Render (optioneel): nvt Extra (optioneel): Ik wil het graag door een professionele photoshopper laten maken. Neem de tijd, en stop er mooie effecten in! Thanks!
Geplaatst: 21 oktober 200915 jaren Auteur comment_1513936 Gewoon mooie CoD tekst? Geen achtergrond? Het liefst een achtergrond en een tekst erbij. Zo'n rustige achtergrond als deze: En dan zo'n mooie COD4 tekst erop met Ultimate Combat Tigers plz. Alvast bdankt. =]
Geplaatst: 23 oktober 200915 jaren comment_1515523 Ik vind het echt rotzooi, maargoed ik post het toch maar even.. Header: Avatar: Bewerkt: 23 oktober 200915 jaren door CrackerzElite
Geplaatst: 24 oktober 200915 jaren Auteur comment_1515882 Ik vind het echt rotzooi, maargoed ik post het toch maar even.. Header: Avatar: Ty, het is echt mooi geworden!
Geplaatst: 25 oktober 200915 jaren Auteur comment_1516911 Gebruik je het? Ja, het is echt mooi. Andere leden van mijn clan vinden het ook mooi!
Geplaatst: 25 oktober 200915 jaren comment_1517711 Gebruik je het? Ja, het is echt mooi. Andere leden van mijn clan vinden het ook mooi! Het doet me plezier dat te horen. Veel plezier ermee..
Geplaatst: 25 oktober 200915 jaren Auteur comment_1517724 Gebruik je het? Ja, het is echt mooi. Andere leden van mijn clan vinden het ook mooi! Het doet me plezier dat te horen. Veel plezier ermee.. Ty!
Hai.
Ik wil graag een header en een avatar voor mijn COD4 clan; UCT, hier mijn lijstje. =]
Type: Header
Stijl: Strak
Grootte: 923x213
Afbeelding: nvt
Tekst: Ultimate Combat Tigers (graag in COD4 font)
Rand: 1px Zwart
Kleuren: Donker
Render (optioneel): nvt
Extra (optioneel): Ik wil het graag door een professionele photoshopper laten maken. Neem de tijd, en stop er mooie effecten in!
Type: Avatar
Stijl: Strak
Grootte: 80x80
Afbeelding: Moet de afbeelding zijn van de header.
Tekst: UCT (graa gin COD4 font)
Rand: 1px Zwart
Kleuren: Donker
Render (optioneel): nvt
Extra (optioneel): Ik wil het graag door een professionele photoshopper laten maken. Neem de tijd, en stop er mooie effecten in!
Thanks!