Ik ben dus net weer begonnen met Photoshoppen en dit keer wel serieus (dus niet binnen twee dagen stoppen, in iedergeval dat hoop ik ). Maar ik lees over brushes en C4Ds. Ik weet wat grunge brunshes zijn en die vind ik wel mooi maar meestal wat te somber. Nu las ik wat over C4D's dus ging ik Googlen en nu weet ik dat het een soort achtergronden zijn voor je signature (en natuurlijk andere dingen) die je kunt gebruiken in plaats van brushes e.d. Klopt dit of mis ik nog wat van het verhaal? En weten jullie wat goede sites waar je deze kunt vinden of een tutorial hoe je deze goed kunt gebruiken in combinatie met iets anders om een signature te maken (of iets anders)?
Hallo
Ik ben dus net weer begonnen met Photoshoppen en dit keer wel serieus (dus niet binnen twee dagen stoppen, in iedergeval dat hoop ik
). Maar ik lees over brushes en C4Ds. Ik weet wat grunge brunshes zijn en die vind ik wel mooi maar meestal wat te somber. Nu las ik wat over C4D's dus ging ik Googlen en nu weet ik dat het een soort achtergronden zijn voor je signature (en natuurlijk andere dingen) die je kunt gebruiken in plaats van brushes e.d. Klopt dit of mis ik nog wat van het verhaal? En weten jullie wat goede sites waar je deze kunt vinden of een tutorial hoe je deze goed kunt gebruiken in combinatie met iets anders om een signature te maken (of iets anders)?
Hartstikke bedankt alweer
,
Omar