Geplaatst: 19 oktober 200915 jaren comment_1512171 Hallo, Ik heb vandaag mijn PC op gehaald en met een vriend in elkaar gezet. Alles in case en het wilde niet werken. Nou hebben we hem op het bureau liggen en wil het allemaal nog niet werken. Ik heb jullie hulp nodig. Wat kan het zijn?!
Geplaatst: 19 oktober 200915 jaren comment_1512193 Systematisch werken: 1 RAM latje er in, 1 videokaart erin en dan dingen uitproberen. Werkt het nog steeds niet, steeds 1 onderdeel verwisselen zodat je eventueel een kapot onderdeel eruit kan halen. Als eerste zou ik overigens even de CMOS resetten door de knop, als die er zit, voor 30 seconden in te houden met de voeding niet aangesloten op het lichtnet. Daarna zoals ik eerder beschreef werken. Probeer ook eventueel een andere HDD en/of optische drive bij de hand te hebben om te kijken of het daar misschien aan ligt.
Geplaatst: 19 oktober 200915 jaren comment_1512200 Wat is dat CMOS Ding? :$ Duik eens snel je handleiding in!
Geplaatst: 20 oktober 200915 jaren Auteur comment_1512282 Hij doet het weer! Er blijkt nu 1 geheugen reepje stuk te zijn. Heb eigenlijk geen zin om weer naar raalte te rijden. Iemand een goede oplossing of kan Azerty dat gratis op sturen?
Geplaatst: 20 oktober 200915 jaren comment_1512306 ff bellen en klacht zeggen. meestal krijg je zon aardige mevrouw aan de lijn
Geplaatst: 20 oktober 200915 jaren Auteur comment_1512307 ff bellen en klacht zeggen. meestal krijg je zon aardige mevrouw aan de lijn Ok, dan ga ik eventjes bellen
Hallo,
Ik heb vandaag mijn PC op gehaald en met een vriend in elkaar gezet. Alles in case en het wilde niet werken.
Nou hebben we hem op het bureau liggen en wil het allemaal nog niet werken. Ik heb jullie hulp nodig. Wat kan het zijn?!