Freaksken Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Zou iemand een tutorial willen maken over hoe je dialog boxes maakt? De nieuwe menu's zeg maar. Zoals dit dus. Reageren
Crusher!! Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Is dit voor SAMP ? Nee voor MTA daarom staat ut bij samp scripting xD } JOKE. ja dialog menus zzijn voor samp (0.3x) Reageren
Big Boss Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Ik denk dat je het op deze manier maakt, al moet ik zelf nog uitzoeken hoe die list functie werkt. Tot zover heb ik alleen de standard message box nog maar gebruikt. ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_LIST, "Weapon Lists",\ "Melee", \ "Pistols", \ "Sub-Machine Guns", \ "Rifles", \ "Assault", \ "Shotguns", \ "Heavy Weapons", \ "Thrown", \ "Misc",\ "Select", "Cancel"); // het \ teken zorgt ervoor dat de compiler naar de volgende lijn springt, handig om lange functies te vermijden Reageren
Freaksken Geplaatst: 20 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Weapon_Dialog_V2.rar Hier het pwn en amx bestandje. Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Is dit voor SAMP ? Nee voor MTA daarom staat ut bij samp scripting xD } JOKE. ja dialog menus zzijn voor samp (0.3x) hahahahhaha ik lag helemaal in een deuk hiero joh! Deze menu's had ik alleen bij MTA gezien, en nooit bij SAMP. Dus ik dacht hoe kan dat nou, zo'n zelgemaakte menu zonder een txt file in je sa map te zetten... Weapon_Dialog_V2.rarHier het pwn en amx bestandje. Hij vroeg om een tutorial, niet om de bestanden Reageren
Freaksken Geplaatst: 20 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Weapon_Dialog_V2.rarHier het pwn en amx bestandje. Hij vroeg om een tutorial, niet om de bestanden Ahum, dat was dezelfde IK hoor, lol. Ik geef dit bestandje omdat ik er niet aan uitgeraak en misschien iemand anders aan de hand heiervan een tut kan maken. En dit zijn wel de nieuwe menu's van samp 0.3 hoor. Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Weapon_Dialog_V2.rarHier het pwn en amx bestandje. Hij vroeg om een tutorial, niet om de bestanden Ahum, dat was dezelfde IK hoor, lol. Ik geef dit bestandje omdat ik er niet aan uitgeraak en misschien iemand anders aan de hand heiervan een tut kan maken. En dit zijn wel de nieuwe menu's van samp 0.3 hoor. Waar antwoord jij overal op? Ik heb niet eens gezegd dat dit niet de nieuwe menu's van samp 0.3 zijn... Reageren
Crusher!! Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 (bewerkt) @ coolnniek9: volgens mij had ik je dat ook al uitgelegd. btw tis trouwens samp 0.3x en niet samp 0.3a edit: Is dit voor SAMP ? Nee voor MTA daarom staat ut bij samp scripting xD } JOKE. ja dialog menus zzijn voor samp (0.3x) Bewerkt: 20 oktober 2009 door Crusher!! Reageren
Wanted Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 Ik denk dat je het op deze manier maakt, al moet ik zelf nog uitzoeken hoe die list functie werkt. Tot zover heb ik alleen de standard message box nog maar gebruikt. ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_LIST, "Weapon Lists",\ "Melee", \ "Pistols", \ "Sub-Machine Guns", \ "Rifles", \ "Assault", \ "Shotguns", \ "Heavy Weapons", \ "Thrown", \ "Misc",\ "Select", "Cancel"); // het \ teken zorgt ervoor dat de compiler naar de volgende lijn springt, handig om lange functies te vermijden Een lijst kan je krijgen door alle lijstonderdelen in te vullen, en te scheiden door: \n. Dus bijvoorbeeld: ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_LIST, "Weapon Lists", "Melee\nPistols\nSub-Machine Guns\nRifles\nAssault\nShotguns\nHeavy Weapons\nThrown\nMisc", "Select", "Cancel"); Zal dit lijstje geven: Maar natuurlijk moet je nog een actie instellen als de speler op een van de knoppen heeft geklikt, of een van de lijstonderdelen heeft geklikt. Dat doe je via de callback: OnDialogResponse Reageren
Megadreams Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 Ik was al van plan een tutorial te schrijven over die dialogs waarvan ik zowat alles heb zitten leren dankzij fs : testcmds (ofzoeits) ik zal er in de namiddag maar aan beginnen zeker Reageren
Crusher!! Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 Ik was al van plan een tutorial te schrijven over die dialogs waarvan ik zowat alles heb zitten leren dankzij fs : testcmds (ofzoeits) ik zal er in de namiddag maar aan beginnen zeker dan is dit ook weer opgelost Reageren
Scofield6 Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 Oh, ik heb zo'n zelfde menu (wapens) gisteren voor mezelf gemaakt in de oude stijl, als iemand er nog belang bij heeft moet je het maar melden... Reageren
Freaksken Geplaatst: 21 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 (bewerkt) Oh, ik heb zo'n zelfde menu (wapens) gisteren voor mezelf gemaakt in de oude stijl, als iemand er nog belang bij heeft moet je het maar melden... Thanx, maar oude stijl kan ik zelf ook En het moet niet persee dit voorbeeld zijn hoor (van de wapens), dit was gwn een afbeelding om het verschil aan te tonen met de nieuwe en vorige menu's. Alvast bedankt Megadreams. En ookde andere mensen hoor Bewerkt: 21 oktober 2009 door Freaksken Reageren
Megadreams Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 Doordat het forum off lag door die updates zal ik de tutorial pas morgen kunnen schrijven Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.