Geplaatst: 19 oktober 200915 jaren comment_1512203 Sorry dat dit off-topic is, maar ik zie mensen die zeggen dat SA nu toch maar 5 euro kost. In welke provincie wonen jullie? Ik woon namelijk in Rotterdam en hier kost de originele versie 15 euro >>> Door VWO-er: Je weet dat het offtopic is, je bumpt een oud topic..maak een topic topic aan dan? Afgesplitst en verplaatst naar SA: General.<<<
Geplaatst: 20 oktober 200915 jaren comment_1512477 Sorry dat dit off-topic is, maar ik zie mensen die zeggen dat SA nu toch maar 5 euro kost.In welke provincie wonen jullie? Ik woon namelijk in Rotterdam en hier kost de originele versie 15 euro >>> Door VWO-er: Je weet dat het offtopic is, je bumpt een oud topic..maak een topic topic aan dan? Afgesplitst en verplaatst naar SA: General.<<< noord-brabant winkel : gamemania prijs : 10 euro site ; www.gamemania.nl
Geplaatst: 20 oktober 200915 jaren comment_1513354 Dat is GameMania, daar zijn ze 2e hands. Bewerkt: 20 oktober 200915 jaren door Ottoman 47
Geplaatst: 20 oktober 200915 jaren comment_1513368 Sorry dat dit off-topic is, maar ik zie mensen die zeggen dat SA nu toch maar 5 euro kost.In welke provincie wonen jullie? Ik woon namelijk in Rotterdam en hier kost de originele versie 15 euro >>> Door VWO-er: Je weet dat het offtopic is, je bumpt een oud topic..maak een topic topic aan dan? Afgesplitst en verplaatst naar SA: General.<<< noord-brabant winkel : gamemania prijs : 10 euro site ; www.gamemania.nl GTA SA en GTA Vice city Intertoys: 10 euro per spel nieuw in de verpakking Enschede. Vandaag nog gezien.
Geplaatst: 20 oktober 200915 jaren comment_1513385 Je kunt hem toch ook gewoon bestellen? Zoals op Bol.com waar je hem voor 10 euro in huis haalt. Verder hier in Noord-Holland kost hij gemiddeld overal wel 10 euro of lager.
Geplaatst: 20 oktober 200915 jaren Auteur comment_1513387 bol.com ,, hmmm >_> Dan ga ik er 1ntje bestellen voor me neefje.. xD @vwo-er; jah sorry had niet gezien dat het een oud topic was en ik vond een nieuw topic starten best wel overdreven :$ maar jah,, thanx
Geplaatst: 20 oktober 200915 jaren comment_1513390 Bart Smit Utrecht: SA: €10.00 VC: €10.00 LCS en VCS is ook 10
Sorry dat dit off-topic is, maar ik zie mensen die zeggen dat SA nu toch maar 5 euro kost.
In welke provincie wonen jullie?
Ik woon namelijk in Rotterdam en hier kost de originele versie 15 euro
>>> Door VWO-er: Je weet dat het offtopic is, je bumpt een oud topic..maak een topic topic aan dan? Afgesplitst en verplaatst naar SA: General.<<<