Geplaatst: 20 oktober 200915 jaren comment_1512388 Hallo allemaal, ik heb laatst mijn GTA IV online gekocht, waar ik heel blij mee ben. Nou kan ik niet online, want als ik in de custom lobby zit staat er: Your NAT type is to strict, you may have problems with finding matches and joining them. Nou heb ik al rondgezocht, ik heb mijn UPnp ook al enabled, maar ik zie geen verbetering. Willen jullie mij alsjeblieft helpen, want online is de enige reden dat ik GTA IV heb gekocht. Met Vriendelijke Groeten en Alvast Bedankt! Paattrick BTW: Ik heb een Belkin F5D8235ed4 N+ router
Geplaatst: 22 oktober 200915 jaren comment_1514369 Ik heb hetzelfde probleem maar ik ga gewoon een nieuwe router kopen want ik heb al zoveel pogingen gedaan om de router aan de gang te krijgen als ik hem op Nat type 2 krijg staat hij de dag erna weer op 3 dus ik ben er klaar mee. bij mijn geeft hij aan dat NAT open staat dus aan mijn router kan het niet liggen en ik heb het alleen bij gta IV en over mijn probleem meer info Klik Bewerkt: 22 oktober 200915 jaren door dennis313
Geplaatst: 22 oktober 200915 jaren comment_1514749 Ik heb hetzelfde probleem maar ik ga gewoon een nieuwe router kopen want ik heb al zoveel pogingen gedaan om de router aan de gang te krijgen als ik hem op Nat type 2 krijg staat hij de dag erna weer op 3 dus ik ben er klaar mee. bij mijn geeft hij aan dat NAT open staat dus aan mijn router kan het niet liggen en ik heb het alleen bij gta IV en over mijn probleem meer info Klik misschien een poortje openzetten met een hoog getal zoals 46677 of 52525? zeker proberen Staat er op de site van GTA4 support geen faq met de problemen die jij hebt? Bewerkt: 22 oktober 200915 jaren door jvj
Geplaatst: 22 oktober 200915 jaren comment_1514757 Ik heb hetzelfde probleem maar ik ga gewoon een nieuwe router kopen want ik heb al zoveel pogingen gedaan om de router aan de gang te krijgen als ik hem op Nat type 2 krijg staat hij de dag erna weer op 3 dus ik ben er klaar mee. bij mijn geeft hij aan dat NAT open staat dus aan mijn router kan het niet liggen en ik heb het alleen bij gta IV en over mijn probleem meer info Klik misschien een poortje openzetten met een hoog getal zoals 46677 of 52525? zeker proberen Staat er op de site van GTA4 support geen faq met de problemen die jij hebt? Heey, Weet iemand ookalweer het adres wat je moet invoeren bij je browser om bij je routerinstellingen te komen? alvast bedankt het was een soort ip adres ben het alleen ff kwijt
Geplaatst: 22 oktober 200915 jaren comment_1514810 Ik heb hetzelfde probleem maar ik ga gewoon een nieuwe router kopen want ik heb al zoveel pogingen gedaan om de router aan de gang te krijgen als ik hem op Nat type 2 krijg staat hij de dag erna weer op 3 dus ik ben er klaar mee. bij mijn geeft hij aan dat NAT open staat dus aan mijn router kan het niet liggen en ik heb het alleen bij gta IV en over mijn probleem meer info Klik misschien een poortje openzetten met een hoog getal zoals 46677 of 52525? zeker proberen Staat er op de site van GTA4 support geen faq met de problemen die jij hebt? Heey, Weet iemand ookalweer het adres wat je moet invoeren bij je browser om bij je routerinstellingen te komen? alvast bedankt het was een soort ip adres ben het alleen ff kwijt Ga naar www.mijnip.nl . Vul je IP wat op de site staat in op je browser. En je bent er! Bewerkt: 22 oktober 200915 jaren door Danoontje_nl
Geplaatst: 22 oktober 200915 jaren comment_1514842 Ik heb hetzelfde probleem maar ik ga gewoon een nieuwe router kopen want ik heb al zoveel pogingen gedaan om de router aan de gang te krijgen als ik hem op Nat type 2 krijg staat hij de dag erna weer op 3 dus ik ben er klaar mee. bij mijn geeft hij aan dat NAT open staat dus aan mijn router kan het niet liggen en ik heb het alleen bij gta IV en over mijn probleem meer info Klik misschien een poortje openzetten met een hoog getal zoals 46677 of 52525? zeker proberen Staat er op de site van GTA4 support geen faq met de problemen die jij hebt? Heey, Weet iemand ookalweer het adres wat je moet invoeren bij je browser om bij je routerinstellingen te komen? alvast bedankt het was een soort ip adres ben het alleen ff kwijt Ga naar www.mijnip.nl . Vul je IP wat op de site staat in op je browser. En je bent er! Lukt niet, de laatste keer dat ik naar mn routerinstellingen ging ofzo was het 0.000.000.1 ofzo
Geplaatst: 22 oktober 200915 jaren comment_1514866 Ik heb hetzelfde probleem maar ik ga gewoon een nieuwe router kopen want ik heb al zoveel pogingen gedaan om de router aan de gang te krijgen als ik hem op Nat type 2 krijg staat hij de dag erna weer op 3 dus ik ben er klaar mee. bij mijn geeft hij aan dat NAT open staat dus aan mijn router kan het niet liggen en ik heb het alleen bij gta IV en over mijn probleem meer info Klik misschien een poortje openzetten met een hoog getal zoals 46677 of 52525? zeker proberen Staat er op de site van GTA4 support geen faq met de problemen die jij hebt? ik heb 4 poorten open staat voor gta IV en mij LIVE geeft ook aan dat hij open staat
Geplaatst: 23 oktober 200915 jaren comment_1515149 Ik heb hetzelfde probleem maar ik ga gewoon een nieuwe router kopen want ik heb al zoveel pogingen gedaan om de router aan de gang te krijgen als ik hem op Nat type 2 krijg staat hij de dag erna weer op 3 dus ik ben er klaar mee. bij mijn geeft hij aan dat NAT open staat dus aan mijn router kan het niet liggen en ik heb het alleen bij gta IV en over mijn probleem meer info Klik misschien een poortje openzetten met een hoog getal zoals 46677 of 52525? zeker proberen Staat er op de site van GTA4 support geen faq met de problemen die jij hebt? Heey, Weet iemand ookalweer het adres wat je moet invoeren bij je browser om bij je routerinstellingen te komen? alvast bedankt het was een soort ip adres ben het alleen ff kwijt Ga naar www.mijnip.nl . Vul je IP wat op de site staat in op je browser. En je bent er! Lukt niet, de laatste keer dat ik naar mn routerinstellingen ging ofzo was het 0.000.000.1 ofzo Welke router heb je?
Hallo allemaal, ik heb laatst mijn GTA IV online gekocht, waar ik heel blij mee ben.
Nou kan ik niet online, want als ik in de custom lobby zit staat er:
Your NAT type is to strict, you may have problems with finding matches and joining them.
Nou heb ik al rondgezocht, ik heb mijn UPnp ook al enabled, maar ik zie geen verbetering.
Willen jullie mij alsjeblieft helpen, want online is de enige reden dat ik GTA IV heb gekocht.
Met Vriendelijke Groeten en Alvast Bedankt!
Paattrick
BTW:
Ik heb een Belkin F5D8235ed4 N+ router