Geplaatst: 21 oktober 200915 jaren comment_1513442 hee telkes als ik multiplayer ga doen zegt da ding dat ik moet updaten dan doe ik dan en vervolgens blijft hij hangen net voor het einde, hij is legaal mn computer kan hem makkelijk aan was mijn probleem?
Geplaatst: 21 oktober 200915 jaren comment_1513444 heetelkes als ik multiplayer ga doen zegt da ding dat ik moet updaten dan doe ik dan en vervolgens blijft hij hangen net voor het einde, hij is legaal mn computer kan hem makkelijk aan was mijn probleem? Het probleem is dat die updates heel groot zijn ... Bij mijn pa moest ik ook 2 uur wachten:duh:
Geplaatst: 21 oktober 200915 jaren Auteur comment_1513592 heetelkes als ik multiplayer ga doen zegt da ding dat ik moet updaten dan doe ik dan en vervolgens blijft hij hangen net voor het einde, hij is legaal mn computer kan hem makkelijk aan was mijn probleem? Het probleem is dat die updates heel groot zijn ... Bij mijn pa moest ik ook 2 uur wachten:duh: is het normaal dat hij 16 uur aanstaat met een max download snelheid van 1 mb/s? :s
hee
telkes als ik multiplayer ga doen zegt da ding dat ik moet updaten dan doe ik dan en vervolgens blijft hij hangen net voor het einde,
hij is legaal
mn computer kan hem makkelijk aan
was mijn probleem?