Zoals de titel al zegt: ik ben op zoek naar een goed fototoestel. Ik had een HP ding met 5 megapixels en geen zoom, maar dat is gesloopt. Ik vind fotografie een mooie tijdsbesteding, en zou me er al lang in willen verdiepen. Dat begint natuurlijk bij goed materiaal: een digitale camera die aan volgende (nogal standaard) eisen voldoet:
Ik wil er grote, haarscherpe foto's mee nemen
Ik wil er goede optische zoom op
Ik wil ook erg kleine dingen kunnen fotograferen
Ik wil er ook bewegende dingen mee kunnen vastleggen
Ik heb op dit moment zo'n 460 euro, maar wil deze niet allemaal aan een fototoestel spenderen. Mijn budget ligt rond de 250 euro. Overigens ben ik niet op zoek naar een gewone digitale camera, maar meer naar dingen als dit.
Ik weet dat hier een paar fotografen op het forum zitten, dus ik hoop dat deze zo vriendelijk zijn om mij te helpen. Ik ben zelf namelijk nog niet thuis in die markt, en weet niet wat goed of slecht/goedkoop of duur is.
Hai forummers,
Zoals de titel al zegt: ik ben op zoek naar een goed fototoestel. Ik had een HP ding met 5 megapixels en geen zoom, maar dat is gesloopt. Ik vind fotografie een mooie tijdsbesteding, en zou me er al lang in willen verdiepen. Dat begint natuurlijk bij goed materiaal: een digitale camera die aan volgende (nogal standaard) eisen voldoet:
Ik heb op dit moment zo'n 460 euro, maar wil deze niet allemaal aan een fototoestel spenderen. Mijn budget ligt rond de 250 euro. Overigens ben ik niet op zoek naar een gewone digitale camera, maar meer naar dingen als dit.
Ik weet dat hier een paar fotografen op het forum zitten, dus ik hoop dat deze zo vriendelijk zijn om mij te helpen.
Ik ben zelf namelijk nog niet thuis in die markt, en weet niet wat goed of slecht/goedkoop of duur is.
Met vriendelijke groeten en bij voorbaat dank,
Senne