Geplaatst: 21 oktober 200915 jaren comment_1513901 Hallo allemaal. Ik wil op me pc online san andreas spelen. Ik weet dat er iets met samp is enzo.. maar ik snap er verder geen flikker van>>> Help me aub
Geplaatst: 21 oktober 200915 jaren comment_1513910 Verkeerd board maargoed... Ja er zijn multiplayers voor GTA San Andreas San Andreas Multi Player (SAMP): Link en Multi Theft Auto (MTA:SA) Link
Geplaatst: 21 oktober 200915 jaren Auteur comment_1513946 Wat snap je niet? Het installeren? Niks ik snap niet wat ik meot doen enzo wa ik meot downlaoden ik weet er niks van.
Geplaatst: 21 oktober 200915 jaren comment_1513957 Hier heb je de download-link van de nieuwste versie van SA:MP: http://files.littlewhiteys.co.uk/get/sa-mp-0.3a-install.exe Klik daarop en installeer SA:MP 0.3. Als SA:MP geinstalleerd is, start je SA:MP op en klik je bijvoorbeeld onderaan Internet of Hosted en klik je linksboven op de groene knop met >. Je joint nu de server en je kunt spelen. Je moet natuurlijk wel San Andreas V1.0 hebben, anders kun je hem downgraden met deze patch! Veel plezier!
Geplaatst: 21 oktober 200915 jaren comment_1513973 En als je hem leuk vind, kopieer de IP dan, en klik bij Favourites op het vinkje en plak het! Dan heb je hem in je favorieten!
Geplaatst: 22 oktober 200915 jaren comment_1514173 Je moet natuurlijk wel San Andreas V1.0 hebben, anders kun je hem downgraden met deze patch! Veel plezier!Hoe je je versie kunt controleren: kijk in het startscherm van GTA: San Andreas naar de rechteronderhoek:[table=simple]Wat staat er?|Versie|Wat te doen niets|V1.00|niets, je kan gewoon spelen V1.01|V1.01|herinstalleren, dan heb je V1.00 als het goed is V2.00|V2.00|de patch gebruiken[/table] Ik had ergens nog eens een uitgebreider bericht geplaatst, ik zal zo nog even zoeken. Onderwerp verplaatst naar het SA-mp-forum.
Hallo allemaal.
Ik wil op me pc online san andreas spelen.
Ik weet dat er iets met samp is enzo..
maar ik snap er verder geen flikker van>>>
Help me aub