Geplaatst: 22 oktober 200915 jaren comment_1514263 Hallo ik wil binnenkort gta iv voor de pc. Om leuk te modificeren. Maar kan GTA IV op mijn video kaart. En niet dat ik een nieuwe moet kopen omdat hij het niet aankon.
Geplaatst: 22 oktober 200915 jaren comment_1514275 Zoals je bij de systeemeisen kan zien voldoet je videokaart niet aan de eisen. Ik kan je nu al uit ervaring vertellen dat GTA4 zeer schokkend zal werken met ongeveer 5 frames per seconde. Je kan je dus beter gaan oriënteren voor een nieuwe videokaart. Controleer ook meteen of de rest van je PC nog wel goed is. Waarschijnlijk dien je meerdere onderdelen te vervangen of een nieuwe pc te kopen, al kost dat natuurlijk wel veel geld.
Geplaatst: 22 oktober 200915 jaren comment_1514290 Zoals je bij de systeemeisen kan zien voldoet je videokaart niet aan de eisen. Ik kan je nu al uit ervaring vertellen dat GTA4 zeer schokkend zal werken met ongeveer 5 frames per seconde. Je kan je dus beter gaan oriënteren voor een nieuwe videokaart. Controleer ook meteen of de rest van je PC nog wel goed is. Waarschijnlijk dien je meerdere onderdelen te vervangen of een nieuwe pc te kopen, al kost dat natuurlijk wel veel geld. We zeggen het toch allemaal zo makkelijk he, een nieuwe pc kopen. Huppa ff een nieuwe pc . Je hebt daarentegen wel gelijk met je redenering. Hij kan zich beter focussen op andere spellen, behalve als hij wil dat Gta IV koopt, niet werkt/heel traag is/schokkerig gaat bewegen. Ik raad het af om Gta IV voor je pc te kopen .
Geplaatst: 25 oktober 200915 jaren Auteur comment_1517207 Ik denk dat ik binnenkort ook een nieuwe video kaart ga kopen en meer ram.
Hallo
ik wil binnenkort gta iv voor de pc. Om leuk te modificeren. Maar kan GTA IV op mijn video kaart. En niet dat ik een nieuwe moet kopen
omdat hij het niet aankon.