Geplaatst: 22 oktober 200915 jaren comment_1514481 Hoe zet je een Photoshop-creatie naar .JPG ? Ophem met paint > opslaan als > .jpg
Geplaatst: 22 oktober 200915 jaren Auteur comment_1514484 Hoe zet je een Photoshop-creatie naar .JPG ? Ophem met paint > opslaan als > .jpg Nee dat werkt niet . De manier van Kai-Shockwave wel .
Geplaatst: 22 oktober 200915 jaren comment_1514642 Ga naar Bestand of File (recht boven) en ga daar dan naar 'Save as', voer je naam en je locatie in waar je hem wil hebben en kies bij die balk eronder (waar nu 'Photoshop Document (.psd) staat) de .JPG versie
Geplaatst: 23 oktober 200915 jaren Auteur comment_1515070 Ga naar Bestand of File (recht boven) en ga daar dan naar 'Save as', voer je naam en je locatie in waar je hem wil hebben en kies bij die balk eronder (waar nu 'Photoshop Document (.psd) staat) de .JPG versie Sorry , heb perongeluk 2 topics geopend . Op dit (of het ander) mag een slotje !
Geplaatst: 23 oktober 200915 jaren comment_1515484 Hoe zet je een Photoshop-creatie naar .JPG ? Ophem met paint > opslaan als > .jpg Paint ondersteund het .PSD formaat niet, dus een .PSD kan je niet met Paint openen. De manieren zijn al verteld, dus het lijkt mij overbodig dat ik het nu herhaal.
Geplaatst: 11 december 200915 jaren comment_1547339 Bij het opslaan de kwaliteit-balkje op 100 zetten. Anders leid je groot kwaliteit verlies en dan lijkt je afbeelding ook nergens meer op.
Geplaatst: 11 december 200915 jaren Auteur comment_1547345 Bij het opslaan de kwaliteit-balkje op 100 zetten. Anders leid je groot kwaliteit verlies en dan lijkt je afbeelding ook nergens meer op. Euh... Waarom bump je een 2 maand oud topic XD? Ik lijd niet aan kwaliteits-verlies hoor. Toch bedankt!
Geplaatst: 12 december 200915 jaren comment_1547549 Dat doe je wel, probeer maar eens met het balkje te spelen. Je weet niet wat je mis.
Geplaatst: 12 december 200915 jaren comment_1547802 Dat doe je wel, probeer maar eens met het balkje te spelen. Je weet niet wat je mis. Jawel, ik mis een letter T in je zin. Het is namelijk mist en niet mis xD. Ja, mierenneuken FTW!
Geplaatst: 12 december 200915 jaren Auteur comment_1547841 Dat doe je wel, probeer maar eens met het balkje te spelen. Je weet niet wat je mis. Jawel, ik mis een letter T in je zin. Het is namelijk mist en niet mis xD. Ja, mierenneuken FTW! Dan wijs ik je er ook even op dat het niet de bedoeling is dat je OFTOPIC gaat. En dat ik niet graag met mieren neuk.
Geplaatst: 12 december 200915 jaren comment_1547898 Dat doe je wel, probeer maar eens met het balkje te spelen. Je weet niet wat je mis. Jawel, ik mis een letter T in je zin. Het is namelijk mist en niet mis xD. Ja, mierenneuken FTW! Dan wijs ik je er ook even op dat het niet de bedoeling is dat je OFTOPIC gaat. En dat ik niet graag met mieren neuk. En dan wijs ik jou erop dat het Offtopic is en niet oftopic. ;p
Hoe zet je een Photoshop-creatie naar .JPG ?