Geplaatst: 22 oktober 200915 jaren comment_1514824 ik heb onlangs een laptop gekocht en kreeg daarbij een gratis upgrade naar windows 7. Zouden jullie direct windows 7 installeren of zouden jullie eventjes wachten met upgraden?
Geplaatst: 24 oktober 200915 jaren comment_1516110 Ik zou zeker upgraden! Ik heb Windows 7 naast Linux, XP, Vista geinstalleerd en vind Windows 7 toch het fijnste en het snelst werken.
Geplaatst: 24 oktober 200915 jaren comment_1516147 Windows 7 draait bij mij nu ook. Eerste indrukken: Sneller dan Vista Bewerkt: 24 oktober 200915 jaren door Hannes82
Geplaatst: 25 oktober 200915 jaren comment_1517000 Heb een dual-boot met Windows 7, en heb het virtueel draaien in Vmware Fusion 3.0 (64 bits met Aero). Is veel beter dan Vista en ook beter dan XP qua functionaliteit.
Geplaatst: 14 januari 201015 jaren comment_1571286 Sorry voor de bumb, maar ik moet toch wat info hebben want ik wil hem ook kopen. Mijn PC kan wel W7 aan dus ik ga hem denk ik wel kopen. Maar jullie zeggen dus dat een 'cleane' installatie beter is. Maar wat kan er gebeuren als ik dat niet doe en gewoon een upgrade doe zodat ik alle bestanden houd?
Geplaatst: 21 januari 201015 jaren comment_1575177 Dan is er een kans dat sommige programma's niet helemaal lekker meer werken en een herinstallatie nodig hebben, maar met de meeste programma's zal dit geen probleem opleveren. Ik had hier eerst een hard hoofd in, maar achteraf hoor ik veel dat mensen hier geen problemen mee hebben. Wel heb je bij een schone installatie weer een nieuw, 'fris' systeem, maar als je geen zin hebt alles weer opnieuw te moeten installeren kun je voor de upgrade uitvoering kiezen.
Geplaatst: 21 januari 201015 jaren comment_1575227 dan nog meot je alles opnieuw installeren, ja de bestanden staan er nog op, maar het spel is bijvoorbeeld neit geinstalleert op het besturingssysteem en zal dus mogelijk niet werken.
Geplaatst: 24 januari 201015 jaren comment_1576896 dan nog meot je alles opnieuw installeren, ja de bestanden staan er nog op, maar het spel is bijvoorbeeld neit geinstalleert op het besturingssysteem en zal dus mogelijk niet werken. Hmm da's minder, moet ik al m'n zooi weer opnieuw installeren wat wel een tijdje gaat duren
ik heb onlangs een laptop gekocht en kreeg daarbij een gratis upgrade naar windows 7.
Zouden jullie direct windows 7 installeren of zouden jullie eventjes wachten met upgraden?