Geplaatst: 23 oktober 200915 jaren comment_1515108 Deze heb ik op mezelf gebouwd . De vorige vond ik wel mooier . Ik heb alles zelf gemaakt , behalve de man .
Geplaatst: 23 oktober 200915 jaren comment_1515115 Deze heb ik op mezelf gebouwd . De vorige vond ik wel mooier . Ik heb alles zelf gemaakt , behalve de man . Ziet er goed uit. Misschien iets meer de sterren laten doorlopen naar rechts? Nu lijkt het of die gast midden in een zwart gat staat !
Geplaatst: 23 oktober 200915 jaren Auteur comment_1515123 Deze heb ik op mezelf gebouwd . De vorige vond ik wel mooier . Ik heb alles zelf gemaakt , behalve de man . Ziet er goed uit. Misschien iets meer de sterren laten doorlopen naar rechts? Nu lijkt het of die gast midden in een zwart gat staat ! Aangepast , en allemaal in 1 topic gezet
Geplaatst: 23 oktober 200915 jaren comment_1515174 Ik ben zo blij, eindelijk raten zonder een moderator die boosword omdat de rate zo kort is. Je krijgt absoluut een 2 opnieuw, De reden : Je hebt alleen een zwarte achtergrond gemaakt en een x een brush gedaan plus tekst. Denkje dat ik niet weet wat ik praat? Dan moeten we maar eens een battle houden.
Deze heb ik op mezelf gebouwd . De vorige vond ik wel mooier . Ik heb alles zelf gemaakt , behalve de man .