Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Dizzee Rascal | JK

Gemaakt voor de battle tegen Forumrunner:

dizzerrascalcopy.jpg

Featured Replies

Mwah, niet echt een goede sig. Ik denk dat je een tut hebt gevolgd, niet? Allessinds, ben ik deze style een beetje beugezien, das niet jouw schuld, maar vorig jaar waren bijna alle sigs zo, omdat er daar duizend tuts van worden gemaakt. Wat mij opvalt is dat je render overbelicht is. Zijn witte tshirt is één vlak geworden en zijn paars vestje lijkt ook nergens meer naar. Probeer daar op te letten. De effecten zijn goed geplaatst maar matig verwerkt. Ik zou ook wat meer met kleuren. Selective colors, gradients, photofilters, color fills. Beginnen werken. Vraagt oefening maar als je dat onder de knie hebt kan je je sigs naar 2 niveaus hoger tillen ;)Tekst is goede font, maar zou iets groter mogen en ik zou hem rechtsonder van de render geplaatst hebben, maar dat zou nu wel niet mooi uitkomen omdat dat deel overbelicht is.

Het klinkt hard, maar zo moet je niet opvatten. Het zijn eerder tips. De compositie is goed enzo, maar hier zat meer in.

Ik vind jou Albasig wel vet man. _O_

  • Author

Mwah, niet echt een goede sig. Ik denk dat je een tut hebt gevolgd, niet? Allessinds, ben ik deze style een beetje beugezien, das niet jouw schuld, maar vorig jaar waren bijna alle sigs zo, omdat er daar duizend tuts van worden gemaakt. Wat mij opvalt is dat je render overbelicht is. Zijn witte tshirt is één vlak geworden en zijn paars vestje lijkt ook nergens meer naar. Probeer daar op te letten. De effecten zijn goed geplaatst maar matig verwerkt. Ik zou ook wat meer met kleuren. Selective colors, gradients, photofilters, color fills. Beginnen werken. Vraagt oefening maar als je dat onder de knie hebt kan je je sigs naar 2 niveaus hoger tillen ;)Tekst is goede font, maar zou iets groter mogen en ik zou hem rechtsonder van de render geplaatst hebben, maar dat zou nu wel niet mooi uitkomen omdat dat deel overbelicht is.

Het klinkt hard, maar zo moet je niet opvatten. Het zijn eerder tips. De compositie is goed enzo, maar hier zat meer in.

Ik vind jou Albasig wel vet man. _O_

Om even eerlijk te zijn, ik heb geen tutorial gebruikt voor deze signature. En mijn signatures van vorig jaar waren heel anders, veel meer brushes en Blurs. Nu zitten er veel meer textures en C4d's (Nu is dat moeilijk te zeggen bij deze, maar ze zitten erin. ;)) in mijn signatures.

Even dat achterwege heb je wel gelijk dat de render wat overbelicht is. Ik ben nogal wat met die soft brush bezig geweest. :puh: Oefening baart kunst zou ik maar zeggen. :puh:

Maar bedankt voor de rate.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.