ik heb dus van me vriend een trainer gekregen. de files moest ik in me gta IV map doen. als ik ingame op F3 klik krijg ik het menutje te zien met :
- Options
- Car options
- Body guard / Ped spawn ofzo iets
- Weather
Etc ;P en dan kan ik auto's spawnen, nitro licht on der me auto's doen, of heel hard rijden als ik op [ klikt.
ik gebruik dit gewoon in de single player om wat lol te hebben en soms in de multi player als ik met een vriend van me free room ofzo doe dus niemand anders heeft er last van.
nou vroeg ik me af, kan ik verbannen worden als ik deze files in me maps hebt staan !? me vriend zei alleen als mensen gaan klagen bij gta IV
mja kan iemand mij iets meer informatie geven over het Ban systeem in GTA IV ?
Een goeie middag
!
ik heb dus van me vriend een trainer gekregen. de files moest ik in me gta IV map doen. als ik ingame op F3 klik krijg ik het menutje te zien met :
- Options
- Car options
- Body guard / Ped spawn ofzo iets
- Weather
Etc ;P en dan kan ik auto's spawnen, nitro licht on der me auto's doen, of heel hard rijden als ik op [ klikt.
ik gebruik dit gewoon in de single player om wat lol te hebben en soms in de multi player als ik met een vriend van me free room ofzo doe dus niemand anders heeft er last van.
nou vroeg ik me af, kan ik verbannen worden als ik deze files in me maps hebt staan !?
me vriend zei alleen als mensen gaan klagen bij gta IV
mja kan iemand mij iets meer informatie geven over het Ban systeem in GTA IV
?