October 24, 200916 yr Hallo iedereen, Ik heb een vraag hoe kan het dat als ik 3 tot 5 auto's mod bij san andreas dat ik mijn spel opnieuw kan installeren (ik heb versie 1.00) groeten kastanje
October 24, 200916 yr Author Weet jij mischien een paar mooie auto's voor mij ? en wat kan je nou eigenlijk met Cleo kun je me dat uitleggen hoe ik dat moet gebruiken? Edited October 24, 200916 yr by kastanje
October 24, 200916 yr Author Ik zou graag alle auto's in Gta san andreas willen veranderen met mods maar hoe ga ik dat doen? ik heb een hele goede site gevonden Auto's <klik> maar hoe ga ik dat doen ? want niet alle mods vervangen een andere auto even toevoegen: eigenlijk alle vervoersmiddelen Edited October 24, 200916 yr by kastanje
October 25, 200916 yr Er word pas een slotje op een topic gedaan wanneer het de regels overtreed, of de topicstarter het zelf aanvraagt bij een administrator/moderator .
Hallo iedereen,
Ik heb een vraag hoe kan het dat als ik 3 tot 5 auto's mod bij san andreas dat ik mijn spel opnieuw kan installeren (ik heb versie 1.00)
groeten kastanje