Geplaatst: 24 oktober 200915 jaren comment_1516473 ik heb sinds vorigeweek maandag een nieuwe laptop met een trail van norman, maar als ik een scan wil doen werkt hij niet ik had een screen genomen maar weet niet hoe ik hem moet posten
Geplaatst: 24 oktober 200915 jaren Auteur comment_1516483 Bij een trial kan je niet scannen. wat kan je dan allemaal wel doen met een trail? btw, op het venster stond er: NVC ON-DEMAN SCANNER WERKT NIET MEER er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is
Geplaatst: 24 oktober 200915 jaren comment_1516485 Bij een trial kan je niet scannen. wat kan je dan allemaal wel doen met een trail? btw, op het venster stond er: NVC ON-DEMAN SCANNER WERKT NIET MEER er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is Download AVG anti virus. Daar krijg je een trial waarmee je wel kan scannen.
Geplaatst: 24 oktober 200915 jaren comment_1516491 Bij een trial kan je niet scannen. wat kan je dan allemaal wel doen met een trail? btw, op het venster stond er: NVC ON-DEMAN SCANNER WERKT NIET MEER er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is Download AVG anti virus. Daar krijg je een trial waarmee je wel kan scannen. ja, maar die laat alles door, dus kun je net zo goed norton houden. deinstalleer norton en ga voor avira, avast, nod32 of iets dergelijks.
Geplaatst: 24 oktober 200915 jaren Auteur comment_1516503 Bij een trial kan je niet scannen. wat kan je dan allemaal wel doen met een trail? btw, op het venster stond er: NVC ON-DEMAN SCANNER WERKT NIET MEER er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is Download AVG anti virus. Daar krijg je een trial waarmee je wel kan scannen. ja, maar die laat alles door, dus kun je net zo goed norton houden. deinstalleer norton en ga voor avira, avast, nod32 of iets dergelijks. ik heb norman, niet norton xD
Geplaatst: 24 oktober 200915 jaren Auteur comment_1516526 Bij een trial kan je niet scannen. normaal kan je bij een trail toch wel scannen?
Geplaatst: 24 oktober 200915 jaren comment_1516625 Bij een trial kan je niet scannen. normaal kan je bij een trail toch wel scannen? Ja maar soms niet de bestanden verwijderen.
Geplaatst: 24 oktober 200915 jaren Auteur comment_1516675 Bij een trial kan je niet scannen. normaal kan je bij een trail toch wel scannen? Ja maar soms niet de bestanden verwijderen. ok, bedankt, want volgens mij heb ik een virus. op een laptop die nog geen week oud is :s
Geplaatst: 25 oktober 200915 jaren Auteur comment_1517056 Bij een trial kan je niet scannen. normaal kan je bij een trail toch wel scannen? Ja maar soms niet de bestanden verwijderen. en kan je bij de trail van nod32 de bestanden wel verwijderen?
Geplaatst: 25 oktober 200915 jaren comment_1517083 nod32 is geloof ik gewoon gratis, dus ik neem aan van wel.
Geplaatst: 28 oktober 200915 jaren Auteur comment_1519510 nod32 is geloof ik gewoon gratis, dus ik neem aan van wel. heb nod32 gedownload en die vervoledigd wel zijn scan dus hij zal wel goed zijn. Bedankt aan iedereen die mij geholpen heeft maar ik heb nog een vraagje. Als je je pc upgrade naar windows 7 formateer je ook je pc, worden dan alle eventuele virusen op je pc verwijdert?
Geplaatst: 28 oktober 200915 jaren comment_1519757 nod32 is geloof ik gewoon gratis, dus ik neem aan van wel. heb nod32 gedownload en die vervoledigd wel zijn scan dus hij zal wel goed zijn. Bedankt aan iedereen die mij geholpen heeft maar ik heb nog een vraagje. Als je je pc upgrade naar windows 7 formateer je ook je pc, worden dan alle eventuele virusen op je pc verwijdert? ligt aan het virus
ik heb sinds vorigeweek maandag een nieuwe laptop met een trail van norman, maar als ik een scan wil doen werkt hij niet
ik had een screen genomen maar weet niet hoe ik hem moet posten