Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1516656

Ik heb 4 dagen geleden de missies gedaan dat je kunt kiezen tussen revenge en deal, ik heb revenge gedaan, trouwens ook cheats gebruikt. Maar kate word vermoord bij revenge en ik heb het filmpje bij de bruiloft van roman geskipt. Na die missie werd ik door unknown caller gebeld en dat blijkt kate te zijn.

Ik heb nog meer savegames en daar had ik het niet ook niet met veel cheats.

Ik heb tussen de verhaallijn missies de stevie car theft gedaan zou dat het kunnen zijn.

Mijn vraag is nu heeft iemand dat ook gehad.

Zou dit ook een glitch of bug kunnen zijn.

• Reacties 31
  • Bezichtigingen 1.8k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1516971

Ik heb dit probleem nooit gehad, ik cheat wel, maar ik had een ander probleem:

Als ik dus de allerlaatste missie doe, dat je samen met jacob en roman in die congosentti die andere gasten moet achtervolgen en dat je dan bij dat huisje uitkomt en pegorino moet vermoorden.

Als ik dan met mn sanches over die houten schans ga hang ik aan die helikopter. Dan moet je op de spatiebalk drukken om in die heli te klimmen, maar dat lukt bij mij niet. Hoevaak ik ook op spatie druk, hij klimt gewoon niet omhoog. Na een tijdje val ik dus van die heli af in het water en heb ik die missie gefaald.

Weet iemand anders hoe dit komt, het is best wel vervelend, want hierdoor kan ik niet verder.

ik speel op PC

als je nou slim bent, begin je hier een ander topic over, want dit heeft hier niks mee te maken... :duh:

>>> Door Jacky-2007: En als jij dit soort uitlatingen aan de crew overlaat... Aangezien de vraag van de TS al beantwoord is, mag hier best van onderwerp veranderd worden.<<<

Geplaatst:
comment_1517130

@ Kate bug

Nog nooit van gehoord... wel vaag.

Echt he, klik je Ja en dan krigj je zo'n lijk in je auto.

,,Hi Nico, you look awesome"

,,You look... ehh... dead"

@ Last mission bug

Ik had het niet.

Wel vaag. Misschien moet je je toetsenbord van binnen schoonmaken?

Geplaatst:
comment_1517152

@ Kate bug

@ Last mission bug

Ik had het niet.

Als ik het nou goed begrijp heeft nou niemand positief geantwoord op het belletje van Kate? (Ik zelf ook niet hoor :bonk: )

Geplaatst:
comment_1517193

@ Kate bug

@ Last mission bug

Ik had het niet.

Als ik het nou goed begrijp heeft nou niemand positief geantwoord op het belletje van Kate? (Ik zelf ook niet hoor :bonk: )

volgens mij begrijp jij dat helemaal goed,

kan de eerstvolgende die dit meemaakt eens op pisitief drukken wil wel eens weten wat er dan gebeurt :klap::tu:

Geplaatst:
comment_1517248

@ Kate bug

@ Last mission bug

Ik had het niet.

kan de eerstvolgende die dit meemaakt eens op pisitief drukken wil wel eens weten wat er dan gebeurt :klap::tu:

Idd, dat zou een stuk meer info geven... Raar dat helemaal niemand dat deed... Ik zelf snap het ook niet :bonk: !

Geplaatst:
comment_1517330

Hier zijn al veel topics over geweest. De conclusie was dat als je een draadloos toetsenbord had dat het niet werkte en als dat niet het geval was moest je een ander toetsenbord erbij pakken om te kijken of het daar aan lag

Geplaatst:
comment_1517419

@ Kate bug

@ Last mission bug

Ik had het niet.

Idd, dat zou een stuk meer info geven... Raar dat helemaal niemand dat deed... Ik zelf snap het ook niet :bonk: !

Ik deed het niet omdat ik bezig was met stevie's auto's....k had er net een gevonden en stond vlak voor de garage...ze belde me dus nogal ongelegen.

Achteraf had ik het idd moeten accepteren....ben er erg benieuwd naar

Geplaatst:
comment_1517502

>>> Door Jacky-2007: Quote-piramide verwijderd<<<

Dus hier bij een oproep:

Word je gebeld door Kate na de missie Mr. & Mrs. Bellic en je hebt daarvoor voor revenge gekozen? ACCEPTEER HET VERZOEK VOOR EEN AFSPRAAK! Meld meteen op dit forum wat er gebeurde!

Bijvoorbaat dank _O_ !

>>> Door Jacky-2007: Gelieve de knop "Add Reply" onderaan een onderwerp zoveel mogelijk te gebruiken, en niet zo vaak de "Reply" knop onder het laatste bericht. Dit voorkomt zogeheten overbodige Quote-piramides. :tu: <<<

Geplaatst:
comment_1517938

Hier zijn al veel topics over geweest. De conclusie was dat als je een draadloos toetsenbord had dat het niet werkte en als dat niet het geval was moest je een ander toetsenbord erbij pakken om te kijken of het daar aan lag

Ik kan een ander toetsen bord proberen, maar ik heb nu een 'extreme gaming' G11 toetstenbord, (bedraad dus, omdat dat sneller is xD) Dus daar zal het niet aan liggen.

Geplaatst:
comment_1518578

Dit is al een hele tijd bekend.

Het gaat om bug dat Kate je belt voor een date. (terwijl ze eigenlijk dood is) :7

Maar dat is ook maar éénmalig daarna kan je niet meer met haar daten. :N

maar ik ben al bijna 8 of 9 keer door haar gebeld (terwijl ze dus dood is)

ALs je altijd negatief reageert blijft ze bellen als je positief antwoordt ne met haar uit gaat belt ze nooit meer en staat haar nummer niet meer in je telefoon lijst. :Y

Geplaatst:
comment_1520737

ze belde mij voor de tweede keer op (eerste keer wees ik haar af) en bij de 2e call ben ik met haar uitgeweest.

Gaat net zoals in de normale gameplay, je pikt haar op, gaat wat met der eten en je dumpt haar weer voor de deur af.

Werd ik later toch nog een keer gebeld door haar.

Heb het nog n keer geweigerd (word dat mens nu n beetje zat) en heb sindsdien geen phone meer gehad.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.