October 25, 200916 yr Wut? Je hebt een vraag over een cheat een persoon of die nog werkt? Maak eens duidelijk wat je bedoelt.
October 25, 200916 yr Ik denk dat hij wil weten of de cheats die je in een bepaald personage veranderen, nog werken. Zo ja, die werken nog. Bekijk WikiGTA voor een volledig overzicht van alle cheats. Cheats hebben geen houdbaarheidsdatum, ze worden dus niet zuur en gaan ook niet rotten; ze blijven gewoon doen waar ze "goed" in zijn.
October 25, 200916 yr Author Ik denk dat hij wil weten of de cheats die je in een bepaald personage veranderen, nog werken. Zo ja, die werken nog. Bekijk WikiGTA voor een volledig overzicht van alle cheats. Cheats hebben geen houdbaarheidsdatum, ze worden dus niet zuur en gaan ook niet rotten; ze blijven gewoon doen waar ze "goed" in zijn. bij mij werkt die niet meer
October 25, 200916 yr Een skin cheat werkt volgens mij ook niet meer als je het spel saved/afsluit. Dan moet je de cheat opnieuw invoeren.
October 25, 200916 yr Author Een skin cheat werkt volgens mij ook niet meer als je het spel saved/afsluit. Dan moet je de cheat opnieuw invoeren. staat die cheat ook bij wikkigta?
October 27, 200916 yr Een skin cheat werkt volgens mij ook niet meer als je het spel saved/afsluit. Dan moet je de cheat opnieuw invoeren. staat die cheat ook bij wikkigta? Nope
ik heb een vraag over de cheat een ander persoon werkt die nog?