Jump to content
Geplaatst:
comment_1517252

Omdat hier nauwelijks tot niet aan collabs worden gedaan, leek het me leuk om met een groepje een collab te maken.

Wat is een collab?

Een collab is een term die wordt om, in dit geval met graphics, een signature samen te maken met anderen. De één begint aan de signature, die post de PSD hier en dan is de volgende aan de beurt. Zo gaat het maar door tot de laatste aan de beurt is. Die maakt de signature af en dat wordt dan uiteindelijk het eindresultaat. Je kan dit met zoveel personen doen als je wilt.

Hoeveel personen?

Nu wil ik graag een collab doen met 4 personen. De volgorde zal ik bepalen.

1. Jesperkaj
  2. CrackerzElite
  3. Forumrunner
  4. Jon-asses

Inschrijven is niet meer mogelijk!

Bewerkt: door Jesperkaj

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1518744

Je mag me best de PSD sturen hoor.

Als je me dan ff je msn geeft kan ik hem je sturen..

Of Forumrunner geeft hier een geweldige draai aan of ik neem mijn deelname terug. Sorry maar vind het nu niet echt nice. :$ + de render is zo overbelicht geraakt.

Wat slap zeg.. Je kunt toch ook gewoon eventjes met de burn tool erover heen? En denk je dat ik de sig nice vond toen ik begon?

Geplaatst:
comment_1518886

Of Forumrunner geeft hier een geweldige draai aan of ik neem mijn deelname terug. Sorry maar vind het nu niet echt nice. :$ + de render is zo overbelicht geraakt.

Wat slap zeg.. Je kunt toch ook gewoon eventjes met de burn tool erover heen? En denk je dat ik de sig nice vond toen ik begon?

Doe maar via PB.

Geplaatst:
comment_1519154

Was het maar zo makkelijk he ;) Ik zou de sig kunnen finishen, man dan is niets van jullie deel nog zichtbaar. Das geen collab te noemen eh dan.

Geplaatst:
comment_1520710

Doe maar via PB.

Ok.. Hoe? Ik weet niet waar je PSD'S kunt uploaden.

Was het maar zo makkelijk he ;) Ik zou de sig kunnen finishen, man dan is niets van jullie deel nog zichtbaar. Das geen collab te noemen eh dan.

Dan wals je er toch over heen :cab: . Doe lekker waar je zin in hebt.

Geplaatst:
comment_1522450

Goed initiatief. Heb het topic wel even verplaatst naar Graphics General and Discuss. Vind het hier toch iets beter thuishoren dan in de Showroom. Als jullie klaar zijn kunnen jullie het uiteraard in de Showroom posten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.