Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Afbeelding met afbeelding vullen

(Ik kopieer me topic maar van een ander forum waar ik het ook heb geplaatst :clown:)

Hallo

Voor tekenen moesten we een dier tekenen. Ik had een pinguin, anyway. Nu wil ik hem afmaken in Photoshop, alleen heb ik een vraag. Ik heb de pinguïn met de pentool uitgeknipt in verschillende delen. Nu wil ik die delen vullen met een plaatje van ijs dit kan natuurlijk via de fill tool (G) maar dan krijg ik problemen met het licht zodat niet alles wordt gevuld. Nu had ik ooit een keer zoiets gezien met masks of zo, het probleem is ik weet niet hoe, wat en waar. Zou iemand mij alstublieft kunnen helpen?

Bedankt,

Omar

Featured Replies

Dit doe je met behulp van de clipping masks. Zoek op Google voor wat tuturials. ^^

• Author

Bedankt! Ik heb een tutorial even snel doorgekeken en inderdaad het is precies wat ik zoek! Ik heb nog een ander probleem, misschien kan ik die hier even snel stellen :clown:? Als ik een nieuw bestand maak van 1070 en 803 pixels groot. Dan pak ik mijn Rectanglur Select tool (M) en dan maak ik zegmaar de banner van de layout. Dat gaat me prima af. Totdat ik hem wil vullen met een pattern (deze) om precies te zijn krijg ik een heel ander pattern hij lijkt wel vervormt. Het gekke is dat als ik dit pattern bij een signature afmeting bestand toe pas hij wel helemaal prima werkt! ook heb ik niks aan de settings verandert.

Weet iemand hoe dit komt :puh:?

Thanks!

Een bestand met die grootte opent op 66.7%, waardoor de lijnen 'vervormt' lijken. Heb je je lay-out dus wel tot 100% ingezoomd?

• Author

Een bestand met die grootte opent op 66.7%, waardoor de lijnen 'vervormt' lijken. Heb je je lay-out dus wel tot 100% ingezoomd?

Matthijs mag ik je bedanken, dat was het. En Hannes bedankt! Ik heb het voor mekaar, de pinguïn ziet er goed uit (ook al zeg ik het zelf).