Geplaatst: 25 oktober 200915 jaren comment_1517599 Eayh,' Ik wil een Huis+HuisVoertuig systeem maken, alleen HOE?
Geplaatst: 25 oktober 200915 jaren comment_1517667 Op het SA-MP forum vind je vast wel genoeg inspiratie. Zoekfunctie werkt niet meer op het SA-MP forum, dus klik hier.
Geplaatst: 25 oktober 200915 jaren Auteur comment_1517893 Op het SA-MP forum vind je vast wel genoeg inspiratie. Zoekfunctie werkt niet meer op het SA-MP forum, dus klik hier. ik wil er zelf 1 maken. Waarom werkt die niet meer? Was net zo handig ja dom he...
Geplaatst: 26 oktober 200915 jaren comment_1518021 Op het SA-MP forum vind je vast wel genoeg inspiratie. Zoekfunctie werkt niet meer op het SA-MP forum, dus klik hier. ik wil er zelf 1 maken. Waarom werkt die niet meer? Was net zo handig ja dom he... Hoe je hem maakt: Kijk gewoon voor een mooie tutorial... Je zegt zelf altijd tegen mij dat je 'een hele goeie scripter' bent. Over de zoekfunctie, hij werd overbelast
Geplaatst: 26 oktober 200915 jaren Auteur comment_1518294 Je zegt zelf altijd tegen mij dat je 'een hele goeie scripter' bent. Klopt dan trek ik een vergelijking met jou ik ben gewoon een normale scripter. die 'Hele goeie scripts' zijn mensen zoals DracoBlue. maar dit is nog geen antwoord kan niet iemand met een stukje code komen?
Eayh,'
Ik wil een Huis+HuisVoertuig systeem maken, alleen HOE?