October 26, 200916 yr ik ben van plan mijn cpu te gaan overklokken en wil daarvoor deze cooler gebruiken is dat een goede? http://www.mycom.nl/Products/View/192031.aspx
October 26, 200916 yr Voor hetzelfde geld heb je een Scyte Mugen 2 wat absuluut de beste koeler is qua prijs/kwaliteit verhouding. Ik raad je dan ook aan om die te kopen.
October 26, 200916 yr Voor hetzelfde geld heb je een Scyte Mugen 2 wat absuluut de beste koeler is qua prijs/kwaliteit verhouding. Ik raad je dan ook aan om die te kopen. Ik moet zeggen hoor, die Z600 is ook een goede, heb hem getest op een i7. Hij is passief te gebruiken als je goede airflow hebt. Maar ik raad je aan om er 2 fans op te zetten voor ultieme koeling. Op de Prolimatech Megahalem na is de Z600 de allerbeste. Nog beter als de Mugen 2.
October 26, 200916 yr Author ja maar die scythe mugen is wel ook leuk hetzelfde in prijs maar de verzendkosten zijn weer 10 euro en daar baal ik van en ik heb maar 35 euro en geen 45
October 26, 200916 yr ja maar die scythe mugen is wel ook leuk hetzelfde in prijs maar de verzendkosten zijn weer 10 euro en daar baal ik van en ik heb maar 35 euro en geen 45 Meeste winkels hebben coolermaster koelers liggen hoor. ga eens bij je lokale langs
October 26, 200916 yr Author ja dat weet ik ook wel. maar die ene jongen zegt een scynthe mugen is de beste en ik zeg dat ik daar 10 euro verzend kosten voor moet betalen want die heb je niet in een lokale winkel
October 26, 200916 yr ja dat weet ik ook wel. maar die ene jongen zegt een scynthe mugen is de beste en ik zeg dat ik daar 10 euro verzend kosten voor moet betalen want die heb je niet in een lokale winkel de Z600 is beter als de Mugen voor ongeveer dezelfde prijs.
October 26, 200916 yr Mits je een goede airflow hebt, dat zeg je zelf. Dus moeten we eerst weten hoe het met zijn airflow gesteld is. En als er nog 2 fans op moeten kost dat ook weer 20 euro extra voor een paar goede en stille fans.
October 26, 200916 yr Mits je een goede airflow hebt, dat zeg je zelf. Dus moeten we eerst weten hoe het met zijn airflow gesteld is. En als er nog 2 fans op moeten kost dat ook weer 20 euro extra voor een paar goede en stille fans. de Mugen 2 is wel een leuke koeler, maar die pas op minder moederborden dan je denkt hoor de Z600 is volgens mij minder erg, hoewel ik dat niet zeker weet
ik ben van plan mijn cpu te gaan overklokken en wil daarvoor deze cooler gebruiken is dat een goede?
http://www.mycom.nl/Products/View/192031.aspx