Geplaatst: 26 oktober 200915 jaren comment_1518296 Wie maatk mijn leven weer compleet? Type: Signature Stijl: --- Grootte: max grootte Afbeelding: iets met eminem of the game, you choose Tekst: ''TZG'' met stoere letters linksonderin plzz Rand: nothing Kleuren: alle kleuren van de regenboog Render (optioneel): nope Extra (optioneel): niks gratis extra TZGGGGG Bewerkt: 30 oktober 200915 jaren door TZG
Geplaatst: 29 oktober 200915 jaren comment_1520735 Wie maatk mijn leven weer compleet? Type: Signature Stijl: Abstract lijkt me wel plezant Grootte: max grootte Afbeelding: iets met eminem of the game, you choose Tekst: ''TZG'' met stoere letters linksonderin plzz Rand: nothing Kleuren: alle kleuren van de regenboog Render (optioneel): nope Extra (optioneel): niks gratis extra TZGGGGG Abstract stijl en een plaatje gaat niet.... Abstract betekent dat je er zelf van kan maken wat je maar wil. Een voorbeeldje van een abstracte sig:
Geplaatst: 30 oktober 200915 jaren Auteur comment_1521385 Wie maatk mijn leven weer compleet? Type: Signature Stijl: Abstract lijkt me wel plezant Grootte: max grootte Afbeelding: iets met eminem of the game, you choose Tekst: ''TZG'' met stoere letters linksonderin plzz Rand: nothing Kleuren: alle kleuren van de regenboog Render (optioneel): nope Extra (optioneel): niks gratis extra TZGGGGG Abstract stijl en een plaatje gaat niet.... Abstract betekent dat je er zelf van kan maken wat je maar wil. Een voorbeeldje van een abstracte sig: ooh okee, dan haal ik dat even weg, maar zou je er anders eentje voor mij willen maken, en dan kies maar zelf een stijl uit
Geplaatst: 30 oktober 200915 jaren comment_1521414 Wie maatk mijn leven weer compleet? Type: Signature Stijl: Abstract lijkt me wel plezant Grootte: max grootte Afbeelding: iets met eminem of the game, you choose Tekst: ''TZG'' met stoere letters linksonderin plzz Rand: nothing Kleuren: alle kleuren van de regenboog Render (optioneel): nope Extra (optioneel): niks gratis extra TZGGGGG Abstract stijl en een plaatje gaat niet.... Abstract betekent dat je er zelf van kan maken wat je maar wil. Een voorbeeldje van een abstracte sig: 'Abstract' betekent dat je niet meteen kunt herkennen wat het voorstelt (ALS het uberhaupt iets voorstelt). Het betekent dus niet dat je zelf mag weten wat je er mee doet. TZG heeft gewoon instructies gegeven. Ookal moeten er letters in, wil dat nog niet zeggen dat het plaatje niet abstract is.
Geplaatst: 2 december 200915 jaren comment_1542717 Ik ga aan de slag EDIT: [img=http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/12/02/1259765034-770.png] Of (Ik vind de letters nu iets beter): [img=http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/12/02/1259765225-670.png] Bewerkt: 2 december 200915 jaren door BanaanDaan
Wie maatk mijn leven weer compleet?
Type: Signature
Stijl: ---
Grootte: max grootte
Afbeelding: iets met eminem of the game, you choose
Tekst: ''TZG'' met stoere letters linksonderin plzz
Rand: nothing
Kleuren: alle kleuren van de regenboog
Render (optioneel): nope
Extra (optioneel): niks gratis extra
TZGGGGG
Bewerkt: door TZG