Jump to content
Geplaatst:
comment_1518545

Hey, ik heb de laatste tijd last van een stotterende verbinding. Af en toe kan ik niks meer doen. De pagina blijft dan laden, daarna zegt hij dat hij de pagina niet kan vinden. Ook als ik dan ik mijn router inlog staat er bij ADSL link status: FAIL.

Router is een DavoLink DV-2020.

EDIT: Ik merk nu ook dat het power knopje van m'n modem rood gaat branden dan.

Bewerkt: door Danoontje_nl

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1518599

Als eerste moet je eens de modem en router resetten door het netsnoer eruit te trekken en terug te stoppen na 10-30 seconden.

Als dat het niet oplost, controleer dan of er achter op de router (waar de kabel is aangesloten die naar de modem gaat) of er minimaal 1 groen lampje constant blijft branden.

Geplaatst:
comment_1518626

Heb het netsnoer eruit gehaald geen resultaat. Heb ook achter gekeken of er wat brandt, Geen enkel lampje.

Op de achterkant van de router, brand daar geen lampje? Zo nee, dan moet je eerst kijken of de kabel goed is ingestoken op beide apparaten. Als dit niets oplevert, dan is de ethernet kabel defect tussen de router en modem.

Geplaatst:
comment_1519138

Hey, ik heb de laatste tijd last van een stotterende verbinding. Af en toe kan ik niks meer doen. De pagina blijft dan laden, daarna zegt hij dat hij de pagina niet kan vinden. Ook als ik dan ik mijn router inlog staat er bij ADSL link status: FAIL.

Router is een DavoLink DV-2020.

EDIT: Ik merk nu ook dat het power knopje van m'n modem rood gaat branden dan.

Heb je Tele 2

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1519303

Heb het netsnoer eruit gehaald geen resultaat. Heb ook achter gekeken of er wat brandt, Geen enkel lampje.

Op de achterkant van de router, brand daar geen lampje? Zo nee, dan moet je eerst kijken of de kabel goed is ingestoken op beide apparaten. Als dit niets oplevert, dan is de ethernet kabel defect tussen de router en modem.

Er zit geen modem aangesloten. In de router zitten alle computers aangesloten.

Geplaatst:
comment_1519415

Wij hadden n tijdje geleden ook last van zoiets, en zelf thuis konden we niks vinden. Dus ik belde naar de internetprovider, en die hadden "verderop" iets gereset en toen deed alles het weer. Dus misschien even naar je provider bellen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.