if (strcmp("/menu", cmdtext, true, 10) == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, "menu", "Enter\nBuy Points\n Information", "Select", "Exit"); //eerst doe ik hier select op het 2e item waardoor de inputbox verschijnt.
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
new Quantity = strval(inputtext);
new CurrMoney = GetPlayerMoney(playerid);
gCheckout[playerid]= Quantity*Cost;
if(dialogid == DIALOGID)
{
if(response)
{
if(listitem == 0)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_BLUE,"some message here");
}
if(listitem == 1) {
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_INPUT, "Points", "", "Select", "Cancel"); // deze inputbox dus. daar zet ik een getal in en doe select waardoor
}
}
return 1;
}
if(dialogid == DIALOGID+1)
{
new s[128];
format(s,sizeof(s),"Points: %i\n\nCost: %i$",Quantity,gCheckout[playerid]);
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+3,0,"lolzzzz",s,"Buy","Cancel"); //Dit verschijnt. dit geeft een totaal van de kosten. zodra ik buy doe, zou er geld af moeten gaan.
}
else if(dialogid == DIALOGID+3 && CurrMoney >= gCheckout[playerid])
{
new PointsStringbought[128];
format(PointsStringbought,sizeof(PointsStringbought),"You have bought %i Points for $%i",PointsQuantity,gCheckout[playerid]);
GivePlayerMoney(playerid,-gCheckout[playerid]);
return 1;
}
else if(dialogid == DIALOGID+3 && CurrMoney <= gCheckout[playerid])
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_BLUE,"You do not have enough money.");
return 1;
}
return 0;
}
Hij gaat wel naar DIALOG+3 met de BUY button, maar hij haalt geen geld van me af en verzend me geen berichten. hoe kan ik dit fixen?
Ik wilde een 0.3 menu maken, maar nu zit ik vast.
zie de opmerkingen in en na de code
Hij gaat wel naar DIALOG+3 met de BUY button, maar hij haalt geen geld van me af en verzend me geen berichten. hoe kan ik dit fixen?
Bewerkt: door thuron