Geplaatst: 27 oktober 200915 jaren comment_1518937 Hallo, Ik wil een eigen samp server opzetten, ik heb de bestanden van de wikipedia-pagina gedownload. Ik heb alles aangepast wat volgens de readme moest maar toch krijg ik elke keer één van deze foutmeldingen (of allemaal tegelijk ) - Ik moet het wachtwoord veranderen van het standaardpass (al gedaan maar toch zegt ie het) - Hij kan server.cfg niet vinden - Hij kan de scripts niet vinden Wat moet ik doen? Groeten, sean5874 *edit* Ik heb nog even wat 'geknutseld' en nu verschijnt er een opdrachtprompt die mij verteld dat alles geladen is, maar verder gebeurt er niks. Wat moet ik dan doen? Bewerkt: 27 oktober 200915 jaren door sean5874
Geplaatst: 27 oktober 200915 jaren comment_1518973 Lees dit even zeer goed of kijk filmpjes van YouTube.
Hallo,
Ik wil een eigen samp server opzetten, ik heb de bestanden van de wikipedia-pagina gedownload.
Ik heb alles aangepast wat volgens de readme moest maar toch krijg ik elke keer één van deze foutmeldingen
(of allemaal tegelijk
)
- Ik moet het wachtwoord veranderen van het standaardpass (al gedaan maar toch zegt ie het)
- Hij kan server.cfg niet vinden
- Hij kan de scripts niet vinden
Wat moet ik doen?
Groeten,
sean5874
*edit*
Ik heb nog even wat 'geknutseld' en nu verschijnt er een opdrachtprompt die mij verteld dat alles
geladen is, maar verder gebeurt er niks. Wat moet ik dan doen?
Bewerkt: door sean5874