Geplaatst: 27 oktober 200915 jaren comment_1519000 Hallo, Kun je in GTA IV met een knife iemand van achteren besluipen en z'n keel doorsnijden? Of kan dat alleen in GTA SA? BvD
Geplaatst: 30 oktober 200915 jaren comment_1521737 Op Xbox 360 is [A] dreigen met je vuisten, en [Y] verschillende vuistslagen en [X] trappen. [A] is ontwijken, is de vuistslag met rechts, [Y] is dan met links en [X] is een schop . & wat is het in ps2 taal?
Geplaatst: 2 november 200915 jaren comment_1523742 Op Xbox 360 is [A] dreigen met je vuisten, en [Y] verschillende vuistslagen en [X] trappen. A is blocken. Je moet op iemand richten en vervolgens op A drukken om Niko zijn vuisten naar voren te laten halen . Luis Lopez kent echter wat nieuwe technieken, gebasseerd op het straatvechten.
Geplaatst: 2 november 200915 jaren comment_1523759 Op Xbox 360 is [A] dreigen met je vuisten, en [Y] verschillende vuistslagen en [X] trappen. [A] is ontwijken, is de vuistslag met rechts, [Y] is dan met links en [X] is een schop . & wat is het in ps2 taal? GTA 4 bestaat niet voor ps2
Geplaatst: 2 november 200915 jaren comment_1523763 Hij bedoeld denk ik de PS3. Niet gelijk zo stom doen om een typfoutje. O en Y zijn slaan. Vierkantje is schoppen als ik het goed had. X was blocken.
Geplaatst: 2 november 200915 jaren comment_1523799 Hij bedoeld denk ik de PS3. Niet gelijk zo stom doen om een typfoutje. O en Y zijn slaan. Vierkantje is schoppen als ik het goed had. X was blocken. Raar, 360- en PS3-taal door mekaar . Dus: [A] en [] voor Blokken/Verdeidigen en [] voor de normale Slag met Rechts [X] en [] voor de Slag met Links [Y] en [] voor een Schop
Hallo,
Kun je in GTA IV met een knife iemand van achteren besluipen en z'n keel doorsnijden?
Of kan dat alleen in GTA SA?
BvD