Geplaatst: 27 oktober 200915 jaren comment_1519003 Hallo, Ik zou graag voor gta III een berg met een kasteel en/of huis maken waar je kunt saven maar hoe ga ik dat doen? en hoe zet ik hem dan ingame? Dit is de eerste keer dat ik zoiets ga maken maar ik snap er niks van ---------------------------------------------------------------- (even erbij voegen): Hier gaat hij komen: Bewerkt: 27 oktober 200915 jaren door kastanje
Geplaatst: 27 oktober 200915 jaren Auteur comment_1519093 Mag ik iemands mening is het eigenliek moeilijk, zo'n mod maken
Geplaatst: 27 oktober 200915 jaren comment_1519099 Als je het eenmaal kan, dan is het wel makkelijk maar heb zelf allen ervaring met SCM modden en niet met gebouwen maken enzo.
Geplaatst: 28 oktober 200915 jaren comment_1519372 Mag ik iemands mening is het eigenliek moeilijk, zo'n mod maken Als je kijkt naar mods als die van Puma, dan heb ik een heel simpel antwoord: Ja, het is moeilijk. En een kasteel maak je niet zo maar jongeman. Zoals GYZIE al zei, neem een kijkje in de MTL. En je hebt 2 programma's nodig. Sketch up om het te modellen en 3DSMax voor het ingame zetten.
Geplaatst: 28 oktober 200915 jaren Auteur comment_1519628 Nee weet ik maar ik ben van gedachte veranderd ik maak toch maar een huis !
Hallo,
Ik zou graag voor gta III een berg met een kasteel en/of huis maken waar je kunt saven maar hoe ga ik dat doen?
en hoe zet ik hem dan ingame? Dit is de eerste keer dat ik zoiets ga maken maar ik snap er niks van
----------------------------------------------------------------
(even erbij voegen): Hier gaat hij komen:
Bewerkt: door kastanje