Jump to content
Geplaatst:
comment_1519177

weer een nieuwe cabrio gemaakt, dit keer een elegy!

details:

wat is veranderd:

orginele wiel van de elegy vervangen door het wiel van de ZR350,

dak er afgezaagd,

de daken van de stallion er op geplakt.

bugs:

een niet doorzichtig voorruit :7 .

wat nog:

het dak er ietsjes beter opzetten.

het raam fixen.

Bewerkt: door onbekendeIV

Mijn elegy cabrio 16 leden hebben gestemd

1. 1. vind je het mooi

• ja
      6
    • nee
      4
    • kan beter (vertel dan ook wat)
      4
    • geen mening
      0

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1519638

Lijkt mij meer dat je bij Transfenders of dergelijke nieuwe wielen erop hebt gegooid, een Soft Top Roof en dergelijke, ziet er namelijk vrij standaard uit en allemaal vrij bekend.

ik heb niks bij transfenders gehaald! heb gewoon het dak er afgezaagd de cabriokap en hardtop van de stallion er opgezet en de wielen zijn van een ZR350. als je het niet geloofd plaats ik de beta op gtagarage.com en kun je het zelf zien. ;)

Geplaatst:
comment_1519771

Lijkt mij meer dat je bij Transfenders of dergelijke nieuwe wielen erop hebt gegooid, een Soft Top Roof en dergelijke, ziet er namelijk vrij standaard uit en allemaal vrij bekend.

Het ziet er zo standaard uit omdat hij enkel onderdelen die al in San Andreas zaten heeft gebruikt. Het ziet er trouwens lijkt uit, maar dit is al de tweede keer dat je dit op een standaard auto van San Andreas. Ga is een stapje verder en maak zelf een dak of een setje velgen in plaats van originele onderdelen te gebruiken. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.