Geplaatst: 28 oktober 200915 jaren comment_1519504 De dood van Ray bulgarin van de gang Russia's bartva. We weten de dood niet. Maar ik zie hem steeds in de hoofd trailers hem. Maar volgens mij is hij een rocker. Je ziet hem met grijs haar en een zwarte pak. En hij heeft ook een soort butler. Maar hij maakt steeds deals met Luis. En in sommige geheime filmpjes zie ik Ray bulgarin samenwerken met Luis. Maar hoe is hij dood gegaan. Ik weet wel misschien. Ik denk dit. Ray bulgarin stuurde Luis om paar klussen aan hem te geven. Gay tony gaf een doos met diamanten bij de docks. Maar the lost pakte de diamanten en ging van door. Dus gay tony werd boos en wist dat de deal zal komen in de museum. En tony zegt tegen Luis het gaat om de geld dus dan wil de joden de diamanten hebben en kopen. En later moest Luis naar de museum. En hij schiet op de joden eigenaar. Niko en Johnny vluchten. En komen de mensen die ook de diamanten hebben. Tony's boys. En voordat Johnny & Niko weg zijn. Gaat luis de diamanten afpakken van de lijk die hij heeft vermoord. Luis ging met de diamant door. Johhny wilde het geld. Niko moest de diamanten hebben en aan de gang te geven van Packie. Later. Had Packie plan. Packie heeft ontdekt dat Gracie een beste vriend is van Tony. dus Niko ontvoerde haar. En Packie zeg tegen tony ik heb je vriend. Hoe krijg je haar terug. In ruil daarvoor de diamanten. Dus ze gaan afspreken bij de Charge island. En ze hebben haar meegenomen. En tony en luis hebben de diamanten meegenomen. Ze ging ruilen. Niko had de diamanten. En tony heeft haar vriendin terug Gracie. Maar bulgarin was verstopt. En ging schieten op Niko & packie. Tony & luis vluchten. Maar Niko schiet bulgarins mannen dood. Bulgarin ging met de diamanten vandoor. Maar Bulgarin kwam niet meer naar Luis. Bulgarin wil terug naar zijn oude plaats. Ze wilde weg. Maar luis houden tegen. Daarvoor ging Luis op deen bike en schot op een bulgarin man. Luis sprong van zijn bike. En houden de deur vast. En de vliegtuig vloog en Luis was binnen dus dan ging de pilot ging opstaan. En was bulgarin hier. 2 opties. optie 1 - Luis had de pilot gedood en bulgarin tegenlijk en sprong uit de heliecopter. optie 2 - Luis heeft een stickey bom neergezet en luis sprong gelijk en activeer zijn bom en parachut. Zo denk ik dat Bulgarin dood is. Ik denk dat ik paar dingen gelijk heb. ik weet wel echt misschien. Bulgarin heeft Luis verraden. dus luis doden hem. Bewerkt: 28 oktober 200915 jaren door LibertySeasnake
Geplaatst: 30 oktober 200915 jaren comment_1521272 Ik heb The ballad of gay tony binnen 1 dag & half uitgespeeld. Gefeliciteerd dat je met jou stomkopheid een grote spoiler hebt laten zien! En ga serieus eens bijlessen nederlands nemen en ga ook leren spoiler tags te gebruiken. Bewerkt: 30 oktober 200915 jaren door Djmaddox
De dood van Ray bulgarin van de gang Russia's bartva.
We weten de dood niet.
Maar ik zie hem steeds in de hoofd trailers hem.
Maar volgens mij is hij een rocker.
Je ziet hem met grijs haar en een zwarte pak.
En hij heeft ook een soort butler.
Maar hij maakt steeds deals met Luis.
En in sommige geheime filmpjes zie ik Ray bulgarin samenwerken met Luis.
Maar hoe is hij dood gegaan.
Ik weet wel misschien.
Ik denk dit.
Ray bulgarin stuurde Luis om paar klussen aan hem te geven.
Gay tony gaf een doos met diamanten bij de docks.
Maar the lost pakte de diamanten en ging van door.
Dus gay tony werd boos en wist dat de deal zal komen in de museum.
En tony zegt tegen Luis het gaat om de geld dus dan wil de joden de diamanten hebben en kopen.
En later moest Luis naar de museum.
En hij schiet op de joden eigenaar.
Niko en Johnny vluchten.
En komen de mensen die ook de diamanten hebben.
Tony's boys.
En voordat Johnny & Niko weg zijn.
Gaat luis de diamanten afpakken van de lijk die hij heeft vermoord.
Luis ging met de diamant door.
Johhny wilde het geld.
Niko moest de diamanten hebben en aan de gang te geven van Packie.
Later.
Had Packie plan.
Packie heeft ontdekt dat Gracie een beste vriend is van Tony.
dus Niko ontvoerde haar.
En Packie zeg tegen tony ik heb je vriend.
Hoe krijg je haar terug.
In ruil daarvoor de diamanten.
Dus ze gaan afspreken bij de Charge island.
En ze hebben haar meegenomen.
En tony en luis hebben de diamanten meegenomen.
Ze ging ruilen.
Niko had de diamanten.
En tony heeft haar vriendin terug Gracie.
Maar bulgarin was verstopt.
En ging schieten op Niko & packie.
Tony & luis vluchten.
Maar Niko schiet bulgarins mannen dood.
Bulgarin ging met de diamanten vandoor.
Maar Bulgarin kwam niet meer naar Luis.
Bulgarin wil terug naar zijn oude plaats.
Ze wilde weg.
Maar luis houden tegen.
Daarvoor ging Luis op deen bike en schot op een bulgarin man.
Luis sprong van zijn bike.
En houden de deur vast.
En de vliegtuig vloog en Luis was binnen dus dan ging de pilot ging opstaan.
En was bulgarin hier.
2 opties.
optie 1 - Luis had de pilot gedood en bulgarin tegenlijk en sprong uit de heliecopter.
optie 2 - Luis heeft een stickey bom neergezet en luis sprong gelijk en activeer zijn bom en parachut.
Zo denk ik dat Bulgarin dood is.
Ik denk dat ik paar dingen gelijk heb.
ik weet wel echt misschien.
Bulgarin heeft Luis verraden. dus luis doden hem.
Bewerkt: door LibertySeasnake