Jump to content

Hint naar de locatie van de volgende GTA?


TOMASRIGHT

Recommended Posts

in de Episodes van Liberty City handleiding staat een soort van advertentie over een theatervoorstelling dat Liberty City, It's Over heet. in de letters onderaan sttat Next Stop en dan een gescheurd stukje waar je als je goed kijkt een landelijk gebied ziet, zou dit Whetstone van GTA San Andreas kunnen zijn? hier hebben jullie een foto van de ''flyer''

post-117967-1256749052,55_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 274
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    71

  • Nissan

    19

  • Dieko

    18

  • wesley123

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik hoopte altijd dat Vice City hierna zou komen. Door bij The Ballad of Gay Tony Vice City FM erin te zetten dacht dat het ook zou gebeuren.... Dit is ook erg goed gevonden, maar ik hoop dat het niet waar is!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie whetstone er ook niet in hoor. het kan evengoed iets totaal anders zijn, zoals bijvoorbeeld vice city, maar misschien ook het oude liberty city dat we kennen van GTA 3 en Liberty City Stories (al hoop ik echt niet het oude liberty city)

Link to comment
Delen op andere websites

@Hearv4

GTA Paris lijkt mij wel lachen. Parijs zit vol met achterstandsbuurten en criminaliteit

Dan lijkt het een beetje naar The Saboteur, dat is ook Freeroam en is in Parijs, lijkt me wel lachen, een GTA in Parijs, basejump van de Eiffeltoren :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk zelf misschien iets van Jamaica ofzo. Door die kleuren... Maarje we zullen er in maart achterkomen :D. "Opens March everywhere"

Is het trouwens geen tijd voor een GTA Next topic? Denk dat veel mensen daar wel weer zin in hebben :D

Bewerkt: door gta_rulez
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk zelf misschien iets van Jamaica ofzo. Door die kleuren... Maarje we zullen er in maart achterkomen :D. "Opens March everywhere"

Is het trouwens geen tijd voor een GTA Next topic? Denk dat veel mensen daar wel weer zin in hebben :D

Daar lijkt het ook op

Jamaica_kaart.png

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk zelf misschien iets van Jamaica ofzo. Door die kleuren... Maarje we zullen er in maart achterkomen :D. "Opens March everywhere"

Is het trouwens geen tijd voor een GTA Next topic? Denk dat veel mensen daar wel weer zin in hebben :D

Daar lijkt het ook op

--kaart van Jamaica--

Hee ja ik had nog niet eens naar de kaart gekeken. Hmm als het echt zo is dan moet het wel leuk worden. Had liever een westerse stad. Maarja het kan nog van alles worden. Ze doen toch nooit een bestaande vorm.

Bewerkt: door gta_rulez
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...