Geplaatst: 28 oktober 200915 jaren comment_1519877 Krijg ook eerst van al die tekens, maar dan een venster met: "Your system is incompatible with %P." "Please follow the link below for more information." *Link eronder kan ik niet aanklikken Ik heb ook alle vereisten overlopen en alle smoet normaal kloppen. (Ik werk me Vista) Alvast bedankt ;-) Grtz.
Geplaatst: 28 oktober 200915 jaren comment_1519895 Heb je XP? Zoja, installeer SP3. Heb je Vista? Zoja installeer SP1.
Geplaatst: 28 oktober 200915 jaren Auteur comment_1520225 Heb je XP? Zoja, installeer SP3. Heb je Vista? Zoja installeer SP1. staat ook op die vereisten, maar ik dacht dat die dingen al automatisch op uw pc staan even zien of het werkt Alvast bedankt Grtz.
Geplaatst: 29 oktober 200915 jaren comment_1520361 Onwijs veel mensen hebben last van dit probleem, ik draai vista, en heb dit probleem ook. Gewoon op de 'langste' knop klikken, en vervolgens krijg je alles gewoon verder in het engels (of nederlands. Weet et zo niet meer) Alleen bij dit opstart venster krijg je chinees achtig iets. @Djmaddox....hij geeft in zn post aan dat hij Vista draait ) Bewerkt: 29 oktober 200915 jaren door gtavcsky
Geplaatst: 29 oktober 200915 jaren comment_1520547 Ik had dit ook toen ik hem illegaal gedownload had stoute ik voor de rest ken ik het probleem niet bij de gekochte versie van mij Bewerkt: 29 oktober 200915 jaren door Da Phoenix
Geplaatst: 29 oktober 200915 jaren Auteur comment_1520704 Heb je XP? Zoja, installeer SP3. Heb je Vista? Zoja installeer SP1. staat ook op die vereisten, maar ik dacht dat die dingen al automatisch op uw pc staan even zien of het werkt Alvast bedankt Grtz. Ik probeer dat te downloaden "service pack 1", maar nu geeft die weer fouten
Geplaatst: 29 oktober 200915 jaren comment_1520796 Heb je XP? Zoja, installeer SP3. Heb je Vista? Zoja installeer SP1. staat ook op die vereisten, maar ik dacht dat die dingen al automatisch op uw pc staan even zien of het werkt Alvast bedankt Grtz. Ik probeer dat te downloaden "service pack 1", maar nu geeft die weer fouten Probeer hem eerst eens te installeren zoals ik zei (ik heb hem trouwens gewoon orgineel maar toch dit probleem) Mocht dit niet werken, download dan wel de juiste SP voor je windows, dus niet de engelse als je een nederlandse Windows hebt, of andersom. (probeer DEZE LINK eens anders ) Suc6 Bewerkt: 29 oktober 200915 jaren door gtavcsky
Geplaatst: 30 oktober 200915 jaren comment_1521611 Heb je XP? Zoja, installeer SP3. Heb je Vista? Zoja installeer SP1. er staat toch Vista.........
Geplaatst: 30 oktober 200915 jaren comment_1521816 Heb je XP? Zoja, installeer SP3. Heb je Vista? Zoja installeer SP1. er staat toch Vista......... Dat is al gepost......... lees voortaan eerst het topic door......... Bewerkt: 30 oktober 200915 jaren door Djmaddox
Krijg ook eerst van al die tekens, maar dan een venster met:
"Your system is incompatible with %P."
"Please follow the link below for more information."
*Link eronder kan ik niet aanklikken
Ik heb ook alle vereisten overlopen en alle smoet normaal kloppen.
(Ik werk me Vista)
Alvast bedankt ;-)
Grtz.