Geplaatst: 29 oktober 200915 jaren comment_1520387 hoe kan ik mijn eigen roleplay server maken? ik heb gezocht op google maar niks kunnen vinden >>> Door Sandra: Verplaatst naar SA:MP Scripting<<<
Geplaatst: 29 oktober 200915 jaren comment_1520461 Kijk op forum.sa-mp.com voor de roleplay gamemode, en hier om een server te maken. Bewerkt: 29 oktober 200915 jaren door Ottoman 47
Geplaatst: 29 oktober 200915 jaren comment_1520463 Jeetje, nóg een roleplay ... Er zijn echt al tig roleplay servers te vinden waar op de koop toe zelden spelers in zitten. Maar goed, op Google ga je niet echt iets vinden. Kijk eerder eens op forum.sa-mp.com of in andere servers om ideeën op te doen.
Geplaatst: 29 oktober 200915 jaren comment_1520993 Aangezien jij het sa:mp-forum nog niet eens lijkt te kennen, lijkt het me niet verstandig om (zelf) een roleplay-server te beginnen. Zo'n soort script is het moeilijkste om te maken vereist dus zeer veel kennis (lees: jaren ervaring met scripten). Begin met iets kleins zoals een deathmatch-server, en over een paar jaar heb je genoeg kennis om een eigen roleplay-gamemode te maken.
hoe kan ik mijn eigen roleplay server maken?
ik heb gezocht op google maar niks kunnen vinden
>>> Door Sandra: Verplaatst naar SA:MP Scripting<<<