Jump to content

Playstation 3 DLC is coming?.. en Rockstar werkt al aan GTA 5?


HA5H

Recommended Posts

Ik ben niet graag een crewlikker, maar ik heb een schijthekel aan quote piramides :duh: . Dat leest niet fijn :duh: . Agent kan in principe best nog tegenvallen. Iedereen ziet het als een GTA waar je een Cop speelt ipv een dief, maar wie weet word het wel heel iets anders dan GTA gameplay :cab: .

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 292
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    28

  • Phoenyxar

    28

  • Dr.Oppai

    23

  • FGras

    23

Hoe kan een game van Rockstar North nou tegenvallen? :puh:

nou van mij mogen ze met de ontwikkeling van agent stoppen. ik heb liever tbogt en tlad voor de ps3.. :)

Niet omdat ik geen PS3 heb, maar Agent lijkt me niks, dergelijke games interesseren me niet en het is ook niet echt iets voor R*(N), we zullen wel zien wat her resultaat is :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan een game van Rockstar North nou tegenvallen? :puh:

nou van mij mogen ze met de ontwikkeling van agent stoppen. ik heb liever tbogt en tlad voor de ps3.. :)

Niet omdat ik geen PS3 heb, maar Agent lijkt me niks, dergelijke games interesseren me niet en het is ook niet echt iets voor R*(N), we zullen wel zien wat her resultaat is :) .

Hoe kan je dat nou al weten er is toch nog geen gameplay filmpje of demo verschenen. :t

Je moet iet al zeggen dat een game je tegen valt zonder er eerst iets van gezien te hebben! :t

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan je dat nou al weten er is toch nog geen gameplay filmpje of demo verschenen. :t

Je moet iet al zeggen dat een game je tegen valt zonder er eerst iets van gezien te hebben! :t

Ik bedoel meer dat het concept me niet aanstaat, R* die iets anders doen :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan je dat nou al weten er is toch nog geen gameplay filmpje of demo verschenen. :t

Je moet iet al zeggen dat een game je tegen valt zonder er eerst iets van gezien te hebben! :t

Ik bedoel meer dat het concept me niet aanstaat, R* die iets anders doen :7 .

idd.. R* moet zich gewoon bezig blijven houden met gta..

Link to comment
Delen op andere websites

Mag van mij nog wel even een jaartje duren. ben nog maar net begonnen aan 4.

dan ben je daar wel laat mee :7

maargoed ik ben het er niet mee eens dat r* alleen goed was voor GTA want met MC:LA heb ik me ook stevig vermaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Mag van mij nog wel even een jaartje duren. ben nog maar net begonnen aan 4.

dan ben je daar wel laat mee :7

maargoed ik ben het er niet mee eens dat r* alleen goed was voor GTA want met MC:LA heb ik me ook stevig vermaakt.

Klopt daar ben ik zeker wat laat mee. ik had er even geen geld voor. maargoed het maakt niet uit inmiddels kan ik hem gelukkig spelen. dan maar even een achterloper :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

En zoals ik al verwacht had, gaat deze topic weer een heel andere kant op ..

Om even on-topic te blijven: Nee, de GTA IV download contents zullen niet verkrijgbaar zijn voor de PS3 of PC gebruikers.

Maar ik las op die website dat hij wel zal uitkomen!

Jammer, maar die website zal geen vertrouwbare bron zijn. Het mag nog jouw favoriete website zijn.

Website's met betrouwbare bronnen zijn IGN, Gametrailers of zelfs Rockstar Games.

Dat er een nieuwe GTA in ontwikkeling is geloof ik graag. Maar ik blijf wachten op officiële berichten van Rockstar zelf om mijn verwachtingen te hebben. Dat PS3 gebruikers een exclusieve game krijgen, daar ben ik blij om. Maar dat onderwerp kan je beter bespreken in de topic daar waar het besproken hoort te worden.

Link to comment
Delen op andere websites

The Warriors & Max payne 2 zijn ook erg leuk

de gta serieus zijn het beste

en agent lijkt mij persoonlijk ook niks maar ik wacht af op beeldmateriaal/screenshots

Edit:

wisten jullie dat Gta: San andreas van origine een playstation 2 exclusive was?

Bewerkt: door Kenny-Petrovic
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...