Geplaatst: 30 oktober 200915 jaren comment_1521140 hoi forumers ik heb een vraagje hoe haal ik de 2 archievements van me TLAD namelijk de Full Chat & The Lost Boy ik snap niet wat ze bedoelen met de uitleg bij Full Chat en bij The Lost Boy hoe doe je die want die snap iuk gewoon niet
Geplaatst: 30 oktober 200915 jaren comment_1521162 hoi forumers ik heb een vraagje hoe haal ik de 2 archievements van me TLAD namelijk de Full Chat & The Lost Boy ik snap niet wat ze bedoelen met de uitleg bij Full Chat en bij The Lost Boy hoe doe je die want die snap iuk gewoon niet Full Chat haal je als je de vriendschappen van je biker vrienden helemaal 100% zijn. The Lost Boy word je nadat je een bepaalde missie in de verhaallijn hebt voltooid (of de laatste kweet niet zeker) en dan word jij de leider van The Lost in plaats van Billy.
Geplaatst: 30 oktober 200915 jaren Auteur comment_1521220 hoi forumers ik heb een vraagje hoe haal ik de 2 archievements van me TLAD namelijk de Full Chat & The Lost Boy ik snap niet wat ze bedoelen met de uitleg bij Full Chat en bij The Lost Boy hoe doe je die want die snap iuk gewoon niet Full Chat haal je als je de vriendschappen van je biker vrienden helemaal 100% zijn. The Lost Boy word je nadat je een bepaalde missie in de verhaallijn hebt voltooid (of de laatste kweet niet zeker) en dan word jij de leider van The Lost in plaats van Billy. ok ty man geweldig
hoi forumers
ik heb een vraagje hoe haal ik de 2 archievements van me TLAD namelijk de Full Chat & The Lost Boy
ik snap niet wat ze bedoelen met de uitleg bij Full Chat
en bij The Lost Boy hoe doe je die want die snap iuk gewoon niet