Jump to content
Geplaatst:
comment_1521339

weet iemand hoe ik een actor kan laten komen zonder dat ik hiervoor een missie hoef te starten, hij moet er gewoon van het begin al staan voor cj's huis.

de animatie van deze actor moet niks zijn, hij moet dus gewoon stilstaan en hij moet er altijd zijn en het liefst invurnable of respawnen als ie dood is.

ik heb al van alles geprobeerd maar niks werkte tot nu toe.

Help alsjeblieft.

Dankjewel.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1522301

:check
if
051A:   actor $MAN damaged_by_actor $PLAYER_ACTOR 
jf @check
//laat de actor nu wat doen

Met deze code kan je controleren of jij de actor hebt 'beschadigd', en als dit waar is een actie ondernemen. Volgende keer het wel iets duidelijker formuleren, want ik zie nu wel dat ik het verkeerd begreep, maar het was klein beetje onduidelijk.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1522554

:check
if
051A:   actor $MAN damaged_by_actor $PLAYER_ACTOR 
jf @check
//laat de actor nu wat doen

Met deze code kan je controleren of jij de actor hebt 'beschadigd', en als dit waar is een actie ondernemen. Volgende keer het wel iets duidelijker formuleren, want ik zie nu wel dat ik het verkeerd begreep, maar het was klein beetje onduidelijk.

Dankjewel! :*D

Maar waar moet ik dit in het script zetten precies?

Bewerkt: door WThieves

Geplaatst:
comment_1522839

Tussen het gedeelte dat de actor wordt gemaakt, en dat het script checkt of de actor dood is. Onder de door Beagle gegeven code zet je dus wat hij moet doen, in jou geval is dat hij de player vermoord.

Dan krijg je dus ongeveer dit:

:CREATE
$MAN = Actor.Create(CIVMALE, #BMYMIB, -2821.304, -1490.375, 139.544)
Actor.Health($MAN) = 9999
actor.WeaponAccuracy($MAN)= 9
01B2: give_actor $MAN weapon 31 ammo 30000
01B9: set_actor $MAN armed_weapon_to 31
0446: set_actor $MAN immune_to_headshots 0
0350: toggle_actor $MAN maintain_position_when_attacked 1

:check
if
051A:   actor $MAN damaged_by_actor $PLAYER_ACTOR 
jf @check
05E2: AS_actor $MAN kill_actor $PLAYER_ACTOR

:DEAD
wait 0
if
Actor.Dead($MAN)
jf @DEAD
009B: destroy_actor $MAN 
jump @CREATE
0A93: end_custom_thread

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.