Geplaatst: 30 oktober 200915 jaren comment_1521463 Hey, Ik speel al een heletijd fsx met een joystick maar nu is opeens op mijn joystick naar voor is naar achter en andersom. Waar ligt dit aan? Bewerkt: 30 oktober 200915 jaren door RS-modder
Geplaatst: 30 oktober 200915 jaren comment_1521516 Hey, Ik speel al een heletijd fsx met een joystick maar nu is opeens op mijn joystick naar voor is naar achter en andersom. Waar ligt dit aan? Dan heb je waarschijnlijk ergens op reverse axis geklikt ofzo. Dan draait FSX de richting om. Zal effe kijken voor je. EDIT: Gekeken. Settings->Controls->tablad control axes selecteer bij controller type jouw joystick. Zorg er dan voor dat de hokjes achter y-as en x-as niet staan aangevinkt. Bewerkt: 30 oktober 200915 jaren door IV trailer
Geplaatst: 30 oktober 200915 jaren Auteur comment_1521527 Hey bedankt het werkt! Maar hoe kan dit nou opeens gekomen zijn want ik zit nooit bij m'n instellingen
Hey,
Ik speel al een heletijd fsx met een joystick maar nu is opeens op mijn joystick naar voor is naar achter en andersom.
Waar ligt dit aan?
Bewerkt: door RS-modder