Jump to content
Geplaatst:
comment_1521542

Hey,

Ik heb sinds gisteren TBOGT gekocht en ben er erg tevreden mee, heb al een heleboel missies gedaan maar nu ben ik aangekomen bij het dansen. Het ziet er allemaal heel leuk uit maar het dansen is voor mij nog een probleem. Ik snap er niet zoveel van. :? Weet iemand hoe je het beste kunt dansen en wat de besturing daarvan is?

Edit: zou iemand dit naar 'missie hulp' kunnen verplaatsen?

Hartelijk bedankt,

GrandTheftTwano

Bewerkt: door GrandTheftTwano

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1668658

met de pc versie dee ik

Q W E achter elkaar druken tot er hold stond toen hielt ik 1 van de 3 knoppen ingedrukt en zo heb ik hem gehaald

dus mischine helpt het ook voor de xbox maar weet niet welke 3 knopen het daar zijn

Bewerkt: door dennis313

Geplaatst:
comment_1668840

Sorry voor de bump.

Ik heb dit topic gelezen, maar ik snap nog steeds niks van dat dansen. Kan iemand dat nog een keer uitleggen??

O ja, ik doe het op de xbox 360

Doe de tutorial die erbij zit...

Geplaatst:
comment_1672069

Ik begreep er ook niks van en deed er uren, ja, over om de balk vol te krijgen maar nu doe ik het binnen 1 minuutje. Je moet de linker analoge stick steeds heen en eer draaien, als er in beeld komt dat je moet drukken op de achterste knoppen doe dat om en om,

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1700807

Ik lees dit topic nu ook en ik heb ook even een vraagje over het dansen: Ik kan bij Maisonette 9 wel gewoon dansen met een meisje, dat ik dan op L1 moet drukken (ik speel de PS3). Maar ik lees op WikiGTA dingen over een groepdans, hoe doe je dan een groepdans? Want tijdens het dansen bij Maisonette 9 dans ik alleen met een meisje, meer niet. Het dansen bij Hercules heb ik nog niet geprobeerd.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.