Geplaatst: 30 oktober 200915 jaren comment_1521629 heej allemaaal, Ik heb op FIA(Francis International Airport) een Sniper gevonden die heel anders is dan die je normaal in de Story kan krijgen. Hij is vlak bij de landings/Start baan dus je kan hem zelf ook vinden. Zelf heb ik alleen een PS3 dus ik weet niet of het ook op de xbox is ik heb net ff bij de nieuwe wapens van TBOGT gekeken maar hij lijkt niet helemaal op de sniper daar misschien hoort dit zo en zit ik helemaal fout hoor! gr. Bewerkt: 30 oktober 200915 jaren door martijntjuh12
Geplaatst: 30 oktober 200915 jaren comment_1521632 een snapmap of een pic van de sniper? als je zelf geen pic kunt maken kan je mss een snapmap maken van de locatie waar hij is te vinden?
Geplaatst: 30 oktober 200915 jaren comment_1521683 Automatische sniper of single shot? Automatische zal het volgens mij niet zijn, meeste snipers zijn bolt-action. Volgens mij bedoeld hij een Barret ofzo? Dat is wel een automatische, maar die's wel k*t want het heeft veel recoil...
Geplaatst: 30 oktober 200915 jaren comment_1521685 Hij zal zeker alleen de Sniper Rifle kennen en dan had ie voor het eerst de Combat Sniper gezien. @hierboven: Wat maakt dat nou weer uit Dit is GTA IV, geen CoD. Probeer nou niet even iemand te dissen alleen maar omdat jij zoveel gamet dat je dat toevallig weet. Bewerkt: 30 oktober 200915 jaren door Gijsso
Geplaatst: 30 oktober 200915 jaren comment_1521700 snapmap zou fijn zijn dan wil ik het wel ff checken want ik heb ook ps3
heej allemaaal,
Ik heb op FIA(Francis International Airport) een Sniper gevonden die heel anders is dan die je normaal in de Story kan krijgen.
Hij is vlak bij de landings/Start baan dus je kan hem zelf ook vinden.
Zelf heb ik alleen een PS3 dus ik weet niet of het ook op de xbox is
ik heb net ff bij de nieuwe wapens van TBOGT gekeken maar hij lijkt niet helemaal op de sniper daar
misschien hoort dit zo en zit ik helemaal fout hoor!
gr.
Bewerkt: door martijntjuh12