Geplaatst: 31 oktober 200915 jaren comment_1522089 Hoe moet ik nieuwe kleren ingame zetten? dit moet op de modding fora
Geplaatst: 31 oktober 200915 jaren comment_1522111 Lees dit topic eens goed door. Edit: Master Tutorial List doet het opeens niet? Bewerkt: 31 oktober 200915 jaren door Ottoman 47
Geplaatst: 31 oktober 200915 jaren comment_1522125 Lees dit topic eens goed door. als ik daar op klik kom ik op de forum index
Geplaatst: 31 oktober 200915 jaren Auteur comment_1522132 Lees dit topic eens goed door. als ik daar op klik kom ik op de forum index ik ook ja
Geplaatst: 31 oktober 200915 jaren comment_1522180 Nee, jou link is corrupt . Hier is de MTL, en hier is de tutorial over hoe je kleding moet riggen. Bewerkt: 31 oktober 200915 jaren door Beagle
Geplaatst: 31 oktober 200915 jaren Auteur comment_1522189 Nee, jou link is corrupt . Hier is de MTL, en hier is de tutorial over hoe je kleding moet riggen. Ik Heb Het Over IV!!!
Geplaatst: 31 oktober 200915 jaren comment_1522199 Nee, jou link is corrupt . Hier is de MTL, en hier is de tutorial over hoe je kleding moet riggen. Ik Heb Het Over IV!!! Zet dat dan gelijk in de beginpost! Nu denkt iedereen dat je het over GTA SA hebt terwijl je het over IV hebt. Ik kan niet zo een, twee, drie een tutorial over het vervangen van kleding vinden voor GTA IV.
Geplaatst: 31 oktober 200915 jaren comment_1522223 Zorg ervoor dat je SparkIV hebt vanuit de download database: http://www.gtaforum.nl/index.php?app=downloads&showfile=1047 Open dan Rockstar Games/Grand Theft Auto IV/pc/models/cdimages/playerped.rtf Daarin vind je alle kleding uit de game, en deze kan je modden door de textures te veranderen. De textures van elk kledingstuk zitten in een .wtd, die je kan openen door op 'view' te drukken. Dan krijg je alle textures, die je kan exporten, aanpassen en weer importen. Dit is voor texture mods, kleding 3D veranderen is nog niet mogelijk zover ik weet.
Geplaatst: 31 oktober 200915 jaren Auteur comment_1522398 Zorg ervoor dat je SparkIV hebt vanuit de download database: http://www.gtaforum.nl/index.php?app=downloads&showfile=1047 Open dan Rockstar Games/Grand Theft Auto IV/pc/models/cdimages/playerped.rtf Daarin vind je alle kleding uit de game, en deze kan je modden door de textures te veranderen. De textures van elk kledingstuk zitten in een .wtd, die je kan openen door op 'view' te drukken. Dan krijg je alle textures, die je kan exporten, aanpassen en weer importen. Dit is voor texture mods, kleding 3D veranderen is nog niet mogelijk zover ik weet. Ik heb een rar met een motorpak, maar er zitten alleen maar plaatjes in met de broek schoenen enz. Wat nu?
Geplaatst: 31 oktober 200915 jaren comment_1522447 Zorg ervoor dat je SparkIV hebt vanuit de download database: http://www.gtaforum.nl/index.php?app=downloads&showfile=1047 Open dan Rockstar Games/Grand Theft Auto IV/pc/models/cdimages/playerped.rtf Daarin vind je alle kleding uit de game, en deze kan je modden door de textures te veranderen. De textures van elk kledingstuk zitten in een .wtd, die je kan openen door op 'view' te drukken. Dan krijg je alle textures, die je kan exporten, aanpassen en weer importen. Dit is voor texture mods, kleding 3D veranderen is nog niet mogelijk zover ik weet. Ik heb een rar met een motorpak, maar er zitten alleen maar plaatjes in met de broek schoenen enz. Wat nu? Lees de post van Senne. nog een keer, je kunt gewoon de plaatjes van de broek, schoenen, enz. importeren.
Hoe moet ik nieuwe kleren ingame zetten?