Geplaatst: 31 oktober 200915 jaren comment_1522425 Hey, lang gelede dan ik iets gemaakt had voor SA. of een andere van de gta serie. Laatste update: DOWNLOAD nu in de Database Je mag zelf alles veranderen om het beter te maken, je mag het ook oploaden. zie voorwaarden in de readme.txt Bewerkt: 4 november 200915 jaren door EXIT
Geplaatst: 3 november 200915 jaren comment_1524677 Bestqand is beschadigd, upload hem eens op Megaupload Bewerkt: 3 november 200915 jaren door _Night-Men_
Geplaatst: 3 november 200915 jaren Auteur comment_1524931 Opnieuw geupload, deze keer als .rar als iemand even wilt downloaden en testen Bewerkt: 3 november 200915 jaren door EXIT
Geplaatst: 4 november 200915 jaren comment_1525359 nope doet het niet je anders plaats de link van megaupload in de topic Bewerkt: 4 november 200915 jaren door MaxVito
Geplaatst: 4 november 200915 jaren comment_1525417 Opnieuw geupload, deze keer als .rar als iemand even wilt downloaden en testen Ik raad je aan hem te uploaden naar de Gtagames.nl download database! Zo zal je ook nooit meer hebben dat je link van megaupload of rapidshare dood is. En zo vindt Joris je ook weer liever omdat je zijn mods database aanvult .
Geplaatst: 4 november 200915 jaren Auteur comment_1525564 Opnieuw geupload, deze keer als .rar als iemand even wilt downloaden en testen Ik raad je aan hem te uploaden naar de Gtagames.nl download database! Zo zal je ook nooit meer hebben dat je link van megaupload of rapidshare dood is. En zo vindt Joris je ook weer liever omdat je zijn mods database aanvult . Zoals gevraagt, gedaan: Dowload database Bedankt voor de goede tip.
Geplaatst: 5 november 200915 jaren comment_1526311 Nice, meschien kan je er ook een pickup van maken;) dat ziet er meschien ook wel vet uit
Geplaatst: 9 november 200915 jaren comment_1529013 Mmm... De gtagames bus dat heb je goed gedaan! KUTGW
Geplaatst: 21 november 200915 jaren comment_1536369 als ik de texture verander, en opsla met txdworkshop, en importeer met IMG tool 2.0 en archive rebuild, en ik spawn hem dan is ie gewoon zwart of andere kleur. hoe los ik did op? (ik heb zelf een texture gemaakt met PSP) EDIT: Ja, ik heb bij de tut's gekeken, maar die links werken niet bij mij, ze re-directen me naar de index. Bewerkt: 21 november 200915 jaren door TEH_GTA_COLLECTOR
Geplaatst: 25 november 200915 jaren Auteur comment_1538477 als ik de texture verander, en opsla met txdworkshop, en importeer met IMG tool 2.0 en archive rebuild, en ik spawn hem dan is ie gewoon zwart of andere kleur. hoe los ik did op? (ik heb zelf een texture gemaakt met PSP) EDIT: Ja, ik heb bij de tut's gekeken, maar die links werken niet bij mij, ze re-directen me naar de index. Als je die van de rancher.txd aanpas kan de kleur wel eens over de texture gaan, dan moet je oftewel eentje van de racher1.txd (2 of 3) oftewel de carcols line van de rancher vervangen door rancher, 1,1
Hey, lang gelede dan ik iets gemaakt had voor SA. of een andere van de gta serie.
Laatste update:
DOWNLOAD nu in de Database
Je mag zelf alles veranderen om het beter te maken, je mag het ook oploaden. zie voorwaarden in de readme.txt
Bewerkt: door EXIT