October 31, 200916 yr hallo, ik heb gta4 geïnstalleerd enne de serial key doet het niet ***********!!!!@#$ en ik vind dat zo *** he ! kan iemand me helpen? je zou me erg happy maken oh ja ik krijg dan deze fout: Activation process has been terminated For additional information, please visit our support homepage: http://activate.rockstargames.com/?c=GTA4 The SERIAL was not found in the database. Most likely the SERIAL has been entered incorrectly. Press BACK to retry activating (please verify the correct input of the SERIAL) or press CANCEL to abort. If the problem persists, please visit our support homepage for possible solutions: http://activate.rockstargames.com/?c=GTA4
November 1, 200916 yr Of het kan ook zijn dat iemand anders het spel illegaal heeft , en zijn code gebruikt . Heb ik ook al es voorgehad . Ik zocht dus naar een andere serial , een raad eens wat ik zag ?
November 1, 200916 yr Author Of het kan ook zijn dat iemand anders het spel illegaal heeft , en zijn code gebruikt . Heb ik ook al es voorgehad . Ik zocht dus naar een andere serial , een raad eens wat ik zag ? waar moet ik die vinden? heb google afgezocht maar bij elke serial die ik geprobeerd heb doet ie het niet
November 1, 200916 yr waarom betwijfel ik dat jij het spel legaal hebt? Zal ik je vertellen,ik heb het spel gekocht bij saturn en door het een en ander is het boekje met de serie nummer bij het oud papier tercht gekomen.Nu weet ik dat een serienummer ook op de dvd terug kan vinden,maar als ik deze invoer wordt/kan hij niet geaktiveerd worden,maar hoe nu verder?
November 1, 200916 yr waarom betwijfel ik dat jij het spel legaal hebt? Zal ik je vertellen,ik heb het spel gekocht bij saturn en door het een en ander is het boekje met de serie nummer bij het oud papier tercht gekomen.Nu weet ik dat een serienummer ook op de dvd terug kan vinden,maar als ik deze invoer wordt/kan hij niet geaktiveerd worden,maar hoe nu verder? Bellen/e-mailen naar Rockstar , zei vragen een bewijs (waarschijnlijk je CD'tje ofzo) , dan moet je dat opsturen , en zei sturen een serial terug (met jouw cd ) Je kan ook een serial maker downloaden , maar daar mag ik hier niet over praten ...
November 1, 200916 yr Author waarom betwijfel ik dat jij het spel legaal hebt? Zal ik je vertellen,ik heb het spel gekocht bij saturn en door het een en ander is het boekje met de serie nummer bij het oud papier tercht gekomen.Nu weet ik dat een serienummer ook op de dvd terug kan vinden,maar als ik deze invoer wordt/kan hij niet geaktiveerd worden,maar hoe nu verder? Bellen/e-mailen naar Rockstar , zei vragen een bewijs (waarschijnlijk je CD'tje ofzo) , dan moet je dat opsturen , en zei sturen een serial terug (met jouw cd ) Je kan ook een serial maker downloaden , maar daar mag ik hier niet over praten ... kun je mij het telefoon nummer van Rockstar Games nederland geven? Edited November 1, 200916 yr by llllllllll
November 1, 200916 yr kun je mij het telefoon nummer van Rockstar Games nederland geven? Nederland: 0900 2040404 (€0,70 p/m) België: 0902 88078 (€0,74 p/m) Maar je kan ook gratis e-mailen naar take2@europesupport.com of tech.support@take2europe.com.
November 1, 200916 yr Author kun je mij het telefoon nummer van Rockstar Games nederland geven? Nederland: 0900 2040404 (€0,70 p/m) België: 0902 88078 (€0,74 p/m) Maar je kan ook gratis e-mailen naar take2@europesupport.com of tech.support@take2europe.com. als ik een email stuur moet ik dan engels nederlads duits etc praten? of gewoon nederlands?
November 1, 200916 yr kun je mij het telefoon nummer van Rockstar Games nederland geven? Nederland: 0900 2040404 (€0,70 p/m) België: 0902 88078 (€0,74 p/m) Maar je kan ook gratis e-mailen naar take2@europesupport.com of tech.support@take2europe.com. als ik een email stuur moet ik dan engels nederlads duits etc praten? of gewoon nederlands? Ik denk dat je best Engels praat.
November 1, 200916 yr Wow 70 cent p/m? En dan zeker een uurtje gaan praten he? ja, als je dan zo weinig info geeft als de meeste hier word dat wel een uur ja.
November 8, 200916 yr Maar je kan ook gratis e-mailen naar take2@europesupport.com of tech.support@take2europe.com. Eventjes melden dat het enorm lang duurt voor je antwoord krijgt.. Ik heb eens 3 weken moeten wachten
November 10, 200916 yr Lol dit had ik ook met Battlefield 2142, raad eens wat een goeie oplossing is; Het spel gaan ruilen en erbij zeggen dat de serie code niet werk Dat is het eerste wat je doet als je een spel legaal hebt Edited November 10, 200916 yr by coolnniek9
hallo,
ik heb gta4 geïnstalleerd enne de serial key doet het niet ***********!!!!@#$
en ik vind dat zo *** he !
kan iemand me helpen?
je zou me erg happy maken oh ja ik krijg dan deze fout:
Activation process has been terminated
For additional information, please visit our support homepage: http://activate.rockstargames.com/?c=GTA4
The SERIAL was not found in the database. Most likely the SERIAL has been entered incorrectly.
Press BACK to retry activating (please verify the correct input of the SERIAL) or press CANCEL to abort.
If the problem persists, please visit our support homepage for possible solutions: http://activate.rockstargames.com/?c=GTA4