Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Episodes from LC

Ik zat zojuist een reclame te kijken van Episodes from LC wat dus blijkbaar een bundel is van The Ballad of Gay Tony en van de Lost and Damned.

Maar wat ik me dus afvroeg is dat als ik deze bundel zou kopen ik dan gewoon het spel kan spelen of moet je dan weer iets downloaden op XboxLive.

Gewoon spelen bedoel ik dus mee Cd'tje kopen erin douwen en dan spele.

Bedankt alvast voor jullie hulp. :D

Featured Replies

Ik zat zojuist een reclame te kijken van Episodes from LC wat dus blijkbaar een bundel is van The Ballad of Gay Tony en van de Lost and Damned.

Maar wat ik me dus afvroeg is dat als ik deze bundel zou kopen ik dan gewoon het spel kan spelen of moet je dan weer iets downloaden op XboxLive.

Ja , je moet het CD'tje er gewoon induwen , en ready to play ! Ik hoop aaleen dat ik jouw niet moet zeggen hoe je je CD er in moet 'douwen' .:7

Ja , je moet het CD'tje er gewoon induwen , en ready to play ! Ik hoop aaleen dat ik jouw niet moet zeggen hoe je je CD er in moet 'douwen' .:7

dat zou triest zijn bloos.gifbloos.gifbloos.gif

• Author

Ja HaHaHaHaHa maar het is dus een gewoon spel. :duh:

Ja HaHaHaHaHa maar het is dus een gewoon spel. :duh:

nee,

het is een disk met daarop beide downloadable content voor de mensen die geen internet connectie, harde schrijf etc op zijn of haar xbox heeft

en je hebt GTA IV zelf niet nodig...

het is een "Stand-Alone"

• Author

Je hoeft dus NIKS te downloaden want XboxLive werkt niet zo goed in 't gebied waar ik woon :cry: .

:bier:

Dat ligt dan niet aan XBOX LIVE, dat ligt dan aan je internetverbinding. Ik zou zeggen, stel daar eens een vraag over in het IV: Technische problemen forum. Wellicht dat iemand je op weg kan helpen om je internetverbinding gewoon werkbaar te krijgen. In heel NL is xbox LIVE namelijk werkend te maken. :tu:

• Author

Dat ligt dan niet aan XBOX LIVE, dat ligt dan aan je internetverbinding. Ik zou zeggen, stel daar eens een vraag over in het IV: Technische problemen forum. Wellicht dat iemand je op weg kan helpen om je internetverbinding gewoon werkbaar te krijgen. In heel NL is xbox LIVE namelijk werkend te maken. :tu:

Ja maar dat XboxLive probleem kan me eigenlijk niks schelen (toch bedank voor de tip:klap:)

Maar ik kan Episodes From LC gewoon spelen zonder XboxLive. 8)

Ja maar dat XboxLive probleem kan me eigenlijk niks schelen (toch bedank voor de tip:klap:)

Maar ik kan Episodes From LC gewoon spelen zonder XboxLive. 8)

ook zonder Gta IV 0_0

• Author

Mooi bedankt voor de Hulp :cab::slotje::klap: .