Jump to content
Geplaatst:
comment_1522787

Ik heb al hele tijd zitten prutsen, ik krijg het niet voor mekaar, hoe krijg ik deze /heal werkend?

	if (strcmp(cmd, "/heal", true) == 0)
if (login[playerid] == 1)
{
tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Usage: /heal (playerid)!");
return 1;
}
if (IsStringAName(tmp))
{
playa = GetPlayerID(tmp);
}
else
{
playa = strval(tmp);
}
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
GetPlayerName(playa, giveplayer, sizeof(giveplayer));
if (adminlevel[playerid] == 3)
{
SendClientMessage(playa, COLOR_RED, "You are not an admin!");
return 1;
}
if (IsPlayerConnected(playa))
{
SendClientMessage(playa, COLOR_RED, "This player isn't online!");
return 1;
}
SetPlayerHealth(playa, 100);
format(string, sizeof(string), "%s was healed by admin %s!", giveplayer, sendername);
SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE, string);
return 1;
}

Bewerkt: door Scofield6

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1523033

Ik reconnect met de naam: Thomas.

Als ik mezelf niet-admin maak en ik doe in-game:

/heal krijg ik: /heal (playerid)!

/heal (mijn-id) krijg ik: This player isn't online!

/heal (ander-id) krijg ik: Thomas was healed by admin Thomas!

Als ik mezelf admin maak en ik doe in-game:

/heal krijg ik: /heal (playerid)!

/heal (mijn-id) krijg ik: This player isn't online!

/heal (ander-id) krijg ik: Thomas was healed by admin Thomas!

Oftewel er klopt het ene en ander niet.

Iemand die de oplossing weet?

Geplaatst:
comment_1523089
if (strcmp(cmd, "/heal", true) == 0)
if (login[playerid] == 1)
{
tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Usage: /heal (playerid)!");
return 1;
}
if (IsStringAName(tmp))
{
playa = GetPlayerID(tmp);
}
else
{
playa = strval(tmp);
}
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
GetPlayerName(playa, giveplayer, sizeof(giveplayer));
if (adminlevel[playerid] != 3) // Hier stond if (adminlevel[playerid] == 3) - de code erna voer je dus uit als de speler wel admin lvl 3 is.
{
SendClientMessage(playa, COLOR_RED, "You are not an admin!");
return 1;
}
if (!IsPlayerConnected(playa)) // Hier stond if (IsPlayerConnected(playa)) - de code erna voer je dus uit als de speler wel online is.
{
SendClientMessage(playa, COLOR_RED, "This player isn't online!");
return 1;
}
SetPlayerHealth(playa, 100);
format(string, sizeof(string), "%s was healed by admin %s!", giveplayer, sendername);
SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE, string);
return 1;
}

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.