Jump to content

Wat was jou eerste mobieltje


PowerPats

Recommended Posts

  • 2 weken later...

Leuk topic!

Mijn eerste (en huidige) mobiel is een Motorola V360.

Kan er goed mee bellen (daar gaat het om!) en verder.. tja het is een mobiel, en die is om te bellen, niet om te 'gamen', en als ik wil internetten ga ik wel achter mn pc zitten.

Nou, plaatje erbij:

motorola_v360.jpg

Geweldig toch? :clown:

Bewerkt: door RoL0
Link to comment
Delen op andere websites

Zit nu aan m'n 3e GSM (zal wss ergens volgend jaar nieuwe GSM kopen denk ik), maar ja... De GSM op de afbeelding hieronder heb ik gekregen van iemand, ik gebruikte het ook voor niks anders dan een keer sms'en of bellen o fzo. Ik denk dat ik 10 was of misschien nog jonger toen ik die kreeg :puh: . Nou ja... heb hem toch wel even gebruikt, en als ik de oplader vind zou die ook nog wel werken :puh:, hoewel ik er niet eens meer zou durven rondlopen. De helft van wat errond zit is eraf XD. (dus dat grijs :puh:)

panasonic-gd90-1.jpg

Ik weet nog dat ik altijd naar de beltonen luisterde :puh:, en ook vaak de kleur van het scherm van groen naar oranje veranderde e nzo :puh: (was geen kleurengsm - behalve dan het 'licht' ervan), en had er altijd spijt van dat er geen spelletjes opstonden XD

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Geheel in stijl van het 'Wat was jouw eerste computer' topic is hier nu het Wat was jou eerste mobieltje topic.

Bedoeling lijkt me duidelijk, wat was jou eerst mobieltje ?

Mijne was de Nokia 3310

Een heel gebruiksvriendelijk simpel dingetje, met hele gave mono ringtones. :puh:

Geheel in stijl van het 'Wat was jouw eerste computer' topic is hier nu het Wat was jou eerste mobieltje topic.

Bedoeling lijkt me duidelijk, wat was jou eerst mobieltje ?

Mijne was de Nokia 3310

Een heel gebruiksvriendelijk simpel dingetje, met hele gave mono ringtones. :puh:

he toevallig! die nokia was ook mn eerste mobo. :D

messchien kan er ook een geschiedenis topic over mobieltje worden geopend! :D

Mijne ook! :D

Maar ik had hem wel helemaal gepimpt met verschillende frontjes en stickers :$

Zo'n saai ding, maarja, wat wil je in groep 5/6 :7

mijne ook :puh:

ik had hem al in groep 4 en er zaten echt coowle ringtones en vooral mooie achtergronden op :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...