game~skater Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Een Nokia, de oude telefoon van me neef. Me ouders vertrouwde me niet met een nieuwe. (-_-*) Reageren
Emaitroy Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 een siemens benq al21 echt super klein, ik heb 'm nog Reageren
GTA_MasterNL Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 Zelfde als de topicstarter ^^ Nokia 3310 Vond ik destijds echt een wonderding Reageren
DJRobin Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 Mijn eerste mobiel was van Motorola weet alleen niet meer wat voor type, niet kapot te krijgen in ieder geval. Reageren
Die Hard Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 De Samsung E250, die ik nu nog altijd heb na zo'n 4 jaar. Ik ga binnenkort wel een nieuwe kopen. Reageren
RoL0 Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 (bewerkt) Leuk topic! Mijn eerste (en huidige) mobiel is een Motorola V360. Kan er goed mee bellen (daar gaat het om!) en verder.. tja het is een mobiel, en die is om te bellen, niet om te 'gamen', en als ik wil internetten ga ik wel achter mn pc zitten. Nou, plaatje erbij: Geweldig toch? Bewerkt: 16 november 2009 door RoL0 Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 Nokia 3410 Deze had ik ook xD Reageren
SWYV Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Geplaatst: 20 november 2009 ik heb wss een van de oudste gsm van hier vrees ik, mijn eerste gsm was Alcatel One Touch Easy Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 (bewerkt) Samsung X640 Uit de goede oude tijd waar mobieltjes langer dan 1 jaar overleven! Bewerkt: 21 november 2009 door MegaPilot Reageren
woveriene Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Dat moet een Molterola geweest zijn Leuk ding was dat Alleen de accu ging stuk Vraag me niet hoe..... Reageren
vice Geplaatst: 25 november 2009 Rapport Geplaatst: 25 november 2009 (bewerkt) Zit nu aan m'n 3e GSM (zal wss ergens volgend jaar nieuwe GSM kopen denk ik), maar ja... De GSM op de afbeelding hieronder heb ik gekregen van iemand, ik gebruikte het ook voor niks anders dan een keer sms'en of bellen o fzo. Ik denk dat ik 10 was of misschien nog jonger toen ik die kreeg . Nou ja... heb hem toch wel even gebruikt, en als ik de oplader vind zou die ook nog wel werken , hoewel ik er niet eens meer zou durven rondlopen. De helft van wat errond zit is eraf XD. (dus dat grijs ) Ik weet nog dat ik altijd naar de beltonen luisterde , en ook vaak de kleur van het scherm van groen naar oranje veranderde e nzo (was geen kleurengsm - behalve dan het 'licht' ervan), en had er altijd spijt van dat er geen spelletjes opstonden XD Bewerkt: 25 november 2009 door vice Reageren
jellemuis Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Geplaatst: 19 december 2009 Geheel in stijl van het 'Wat was jouw eerste computer' topic is hier nu het Wat was jou eerste mobieltje topic. Bedoeling lijkt me duidelijk, wat was jou eerst mobieltje ? Mijne was de Nokia 3310 Een heel gebruiksvriendelijk simpel dingetje, met hele gave mono ringtones. Geheel in stijl van het 'Wat was jouw eerste computer' topic is hier nu het Wat was jou eerste mobieltje topic. Bedoeling lijkt me duidelijk, wat was jou eerst mobieltje ? Mijne was de Nokia 3310 Een heel gebruiksvriendelijk simpel dingetje, met hele gave mono ringtones. he toevallig! die nokia was ook mn eerste mobo. messchien kan er ook een geschiedenis topic over mobieltje worden geopend! Mijne ook! Maar ik had hem wel helemaal gepimpt met verschillende frontjes en stickers :$ Zo'n saai ding, maarja, wat wil je in groep 5/6 mijne ook ik had hem al in groep 4 en er zaten echt coowle ringtones en vooral mooie achtergronden op Reageren
Royboow Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Geplaatst: 20 december 2009 Een alcatel, de rest ben ik even kwijt Reageren
BAD14 Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Mijn eerste was een Siemens MC60: Dat was ook mijn eerste, des tijds gratis gekregen bij een rekening waar je 500 euro op moest storten ofzo van de postbank geloof ik Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Mijn eerste mobiel was ook een Nokia 3310, dat ding was zo vaak op de grond gevallen en hij deed het nog. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.