November 1, 200916 yr Hey lidjes Ik heb het topic over Dyom gezien dus ik heb Cleo3 geinstaleert. aleen... als ik hem heb gepacht (met de downgrader ofz) en hem heb geinstaleert crash mm,n san andreas als ik hem via de compact.exe opstart terwijl ik alles goed doe Dus zou iemand me meschien willen helpen met team viewer? Stuur me dan a.u.b. een pb,tje met je msn Bij voor baat dank
November 1, 200916 yr Probeer het eens zonder de compact exe, misschien dat dat iets veranderd. Misschien heb je 't verkeerd geinstalleerd, dan zou ik je backups terug zetten en opnieuw proberen (misschien nog met de auto installer van SB website).
November 2, 200916 yr Author Probeer het eens zonder de compact exe, misschien dat dat iets veranderd. Misschien heb je 't verkeerd geinstalleerd, dan zou ik je backups terug zetten en opnieuw proberen (misschien nog met de auto installer van SB website). wat is de SB website? Ik heb alles geprobeert eerst gewoon via de normalen .exe en dan de compact.exe
Hey lidjes
Ik heb het topic over Dyom gezien dus ik heb Cleo3 geinstaleert.
aleen... als ik hem heb gepacht (met de downgrader ofz) en hem heb geinstaleert crash mm,n san andreas als ik hem via de compact.exe opstart
terwijl ik alles goed doe
Dus zou iemand me meschien willen helpen met team viewer?
Stuur me dan a.u.b. een pb,tje met je msn
Bij voor baat dank