Aangezien mijn zus de DVD speler heeft overgenomen heb ik me opgeofferd om mijn laptop als dvd speler te gebruiken, nouja, ik koos daarvoor (lekker lui doen ), maar nu wil ik dus aangezien mijn laptop dan gewoon bij de andere apparatuur in de kast staat een toetsenbord met ingebouwde trackball kopen, nu heb ik er een voor 50 euro, en ik wil die graag goedkoper.
De bedoeling is om vanuit bed gewoon te kunnen computeren, dan kan ik ook films pauzeren etc. zonder eerst mijn laptop uit de kast te hoeven halen.
Hallo,
Aangezien mijn zus de DVD speler heeft overgenomen heb ik me opgeofferd om mijn laptop als dvd speler te gebruiken, nouja, ik koos daarvoor (lekker lui doen
), maar nu wil ik dus aangezien mijn laptop dan gewoon bij de andere apparatuur in de kast staat een toetsenbord met ingebouwde trackball kopen, nu heb ik er een voor 50 euro, en ik wil die graag goedkoper.
De bedoeling is om vanuit bed gewoon te kunnen computeren, dan kan ik ook films pauzeren etc. zonder eerst mijn laptop uit de kast te hoeven halen.
Deze wil ik nu gaan kopen: http://www.bol.com/nl/p/notebooks-pc-accessoires/trust-kb-2950-wireless-media-center-keyboard/1003004004727587/index.html#product_images maar dit kan vast en zeker veel goedkoper, nouja er moet vast een dergelijk iets voor goedkoper te krijgen zijn.
De eisen zijn:
Graag hulp,
Zamg0d1
Bewerkt: door Zamg0d1