Geplaatst: 2 november 200915 jaren comment_1523682 Hoi, ik heb een heel rot probleem de gemodde auto´s die ik heb geinstalleerd kan ik nergens vinden ;( Kan iemand mij helpen???
Geplaatst: 2 november 200915 jaren comment_1524081 Zoek een goede carspawner voor IV en installeer deze, dan kan je je auto's voor je neus spawnen. Ik raad he zelf Vehicle Selector V1.41 aan.
Geplaatst: 4 november 200915 jaren Auteur comment_1525379 Zoek een goede carspawner voor IV en installeer deze, dan kan je je auto's voor je neus spawnen. Ik raad he zelf Vehicle Selector V1.41 aan. dan krijg ik de volgende melding LaunchIV.exe werkt niet meer en ik heb wel de mods getest want ik heb er 2 zien rijden
Geplaatst: 4 november 200915 jaren comment_1525483 het is wel zo dat als de carspawner wil gebruiken je GTA IV wel aan moet hebben staan. dus eerst moet je Gta IV opstarten en een savegame laden, dan ga je weer naar je bureaublad en start je de carspawner op, als het goed is heeft hij dan die error niet meer. en anders weet ik het ook niet.
Hoi,
ik heb een heel rot probleem de gemodde auto´s die ik heb geinstalleerd kan ik nergens vinden ;(
Kan iemand mij helpen???